Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VW busjes regio Antwerpen

26-8-2010 0:12:50
Hoi,

Wij zoeken (nog steeds) trouwvervoer .. VW Samba busjes leken ons wel leuk maar huurprijzen van 200 à 300 EUR vinden we toch wel wat veel .. Iemand enig idee waar we (goedkoper) zo'n vervoer kunnen vinden in de regio?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 848

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 5:52:41

http://www.cafewelkom.be/

Ik denk dat de prijs +/- 350 is voor 2 busjes, ben het wel niet zeker, dus best eens informeren :)

Groetjes,

Sarah

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik26-8-2010 15:40:51

Wij hadden ook VW busjes. De prijs ligt zoals hierboven meestal rond de 350 euro. Wij hebben 2 vrienden gevonden via de VW club-sites. Maar die vroegen ook 200 euro per bus hoor. Meestal speelt afstand en tijd wel een grote rol. Die 2 die wij hadden kwamen uit Limburg, dus misschien wat ver. Wij hadden nu wel geluk dat we nog een busje hadden van een collega en een ander van een vriend van een andere collega. Maar deze mensen doen dat normaal niet.

Als je ziet, een grote bus, betaal je al snel 800 euro.

Ja het is duur maar ik heb er nog geen spijt van gehad hoor! Later nog veel positieve reacties gehoord. Ook gewoon van mensen uit het dorp die de busjes hadden zien staan.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...