Terug naar overzicht
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Excuses als je deze mail niet voor de 1e keer ontvangt.Ik zag je bericht op internet. Ik ben Kirsten, fotografe.Ik neem aan dat jij of iemand die je kent binnenkort gaat trouwen enmisschien zoek je nog wel een ervaren fotograaf.Een fotograaf is vaak heel erg kostbaar en daarom wil ik je een voorsteldoen.Graag zou ik tijdens de trouwdag foto's komen maken.Ik reken slechts 375 euro voor het foto's maken overdag. Ik schiet danmaximaal 6 rolletjes van 36 vol en blijf dan tot aan het eind van de middagtot aan bijv. diner.Aan het eind van de dag geef ik de rolletjes af, die kun je dan zelf latenontwikkelen waar je maar wilt.Je hebt dan zelf de beschikking over de negatieven zodat je lekker goedkoopkunt nabestellen voor familie en vrienden e.d.Deze prijs is ook inclusief mijn benzinekosten.Heb je al een fotograaf maar wil je ook je trouw- of vrijgezellenfeest mooigefotografeerd hebben dan kun je dat ook door mij laten doen.Uiteraard zijn meer rolletjes dan 6 per trouwdag mogelijk en ook eencompleet boek, met mooi uitvergrote en ingeplakte foto's, behoort tot demogelijkheden.Ik wens je in ieder geval een hele fijne bruiloft toe en als je al getrouwdbent hoop ik dat het geweldig was.Als je interesse hebt kan ik je altijd fotomateriaal mailen maar je kunt ookaltijd vrijblijvend m'n fotoalbums komen bekijken.Kirsten den Boef