Terug naar overzicht
Wij trouwen ook zaterdag de 28ste. Sinds gisteren zijn eigenlijk de zenuwen beginnen opsteken. Zo nog van die kleine dingen waar ik aan aan het denken ben. En ja, het komt zo dichtbij hé. Morgen mijn kleed gaan ophalen, nagels, 's avonds bij kapper... Spannend allemaal. Ik heb het weer ook al constant opgevolgd, maar dat heb je niet in de hand hé. Geniet van jullie dag!!!
Wij trouwen ook zaterdag 28/08!! De zenuwen zijn ook bij mij begonnen nu!! Heb juist heel ons huis gekuist en sevens naar de zaal!! Ik hoop in ieder geval ook op goed weer!! duimen hé!! veel plezier zaterdag
Hey, wij trouwen ook op zaterdag!! Zenuwen zijn nog onder controle :-) We hopen ook op goed weer!! Voor de rest is alles geregeld! Groetjes en ik wens jullie een fantastische dag toe!! Sofie
Wij trouwen ook zaterdag!! Kleed is vandaag afgehaald. Nu nog alles wat opkuisen en morgen de kerk al gaan klaarzetten, en dan maar afwachten hè!! spannend!
Wij trouwen ook zaterdag!! Het komt spannend dichterbij. Vandaag alles gepoetst en morgen nog enkele kleine dingen afhalen en uitkijken naar de grote dag. Hopelijk valt het weer wat mee. Geniet