Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 28/08

26-8-2010 12:06:39
Hallo allemaal,

wie trouwt er nog nu zaterdag de 28ste? Vallen de zenuwen wat mee?
Moeten jullie nog iets doen? Duimen voor het weer in ieder geval hé!
Maar ik denk dat het nog zal meevallen, heb al volop de weerberichten gevolgd!
In ieder geval succes en veel plezier!

Grtjs
kim

kim
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1124

Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 13:06:08

Wij trouwen ook zaterdag de 28ste. Sinds gisteren zijn eigenlijk de zenuwen beginnen opsteken. Zo nog van die kleine dingen waar ik aan aan het denken ben.
En ja, het komt zo dichtbij hé. Morgen mijn kleed gaan ophalen, nagels, 's avonds bij kapper... Spannend allemaal.
Ik heb het weer ook al constant opgevolgd, maar dat heb je niet in de hand hé.
Geniet van jullie dag!!!

shanna
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 15:10:47

Wij trouwen ook zaterdag 28/08!! De zenuwen zijn ook bij mij begonnen nu!! Heb juist heel ons huis gekuist en sevens naar de zaal!! Ik hoop in ieder geval ook op goed weer!! duimen hé!! veel plezier zaterdag

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 15:49:22

Hey,

wij trouwen ook op zaterdag!! Zenuwen zijn nog onder controle :-)

We hopen ook op goed weer!! Voor de rest is alles geregeld!

Groetjes en ik wens jullie een fantastische dag toe!!

Sofie

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 18:23:49

Wij trouwen ook zaterdag!! Kleed is vandaag afgehaald. Nu nog alles wat opkuisen en morgen de kerk al gaan klaarzetten, en dan maar afwachten hè!! spannend!

eveline
18-9-2010
 Meld misbruik26-8-2010 21:12:06

Wij trouwen ook zaterdag!!
Het komt spannend dichterbij.
Vandaag alles gepoetst en morgen nog enkele kleine dingen afhalen en uitkijken naar de grote dag.
Hopelijk valt het weer wat mee.

Geniet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...