Terug naar overzicht
ik zou denken: - identiteitskaart en zo - zakdoekjes !!! - lipgloss - geld om iedereen te betalen (naart schijnt moet je enkele mensen die dag zelf betalen??! Heb ik ergens gelezen) En dan in auto: - nog wat make-up om de uitgelopen schade terug te beperken? - reserve schoenen voor de pijne voeten 's nachts - veiligheidsspeldjes voor kleed omhoog te steken eu, en voor de rest weet ik het eigenlijk niet....
compeet pleistersextra paar kousen als je die moest drageniets tegen hoofdpijnidd geld om de mensen te betalen de dag zelf ...... Katty
pleisters, naald en draad, lipgloss/lipstick, reserve schoenen (voor 's avonds, of als je hak breekt), pas en siskaart, zakdoek, wat cash voor fooien, dafalgan/sedergine (tegen de hoofdpijn, kan altijd hé) ...
dit is idd een slimme vraag: ik maak meteen ook een lijstje aan voor 11 sept. 1 extra iets: wie zou je cash moeten betalen de dag zelf? mercietjes
Vergeet vooral uw huissleutels niet. En laat ze niet slingeren, die dag zullen er gasten met snode plannen rondlopen.
wij moeten de dj en de persoon die onze viering komt doen (alternatieve viering)de dag zelf betalen.
Hey bruidjes, Wat je zeker moet meehebben: - Identiteitskaart - ringen - deo - make-up voor eventueel bij te sminken - parfum (maar moet niet) - plakkertjes voor op de voeten - Als je nylon kousen aandoet , misschien een extra paar - Eventueel reserve schoenen - wijzelf moesten geen geld meenemen, maar hadden toch 50 euro meegenomen voor de zekerheid. Als er iets gebeurt. - zakdoekjes. Meer had ik eigenlijk niet bij. Als je kindjes hebt Eventueel reserve kleedjes Groetjes Tineke
Ik had ook geld bij voor eventueel taxi s'avonds. Wij moesten niets betalen die dag ik had bij zakdoeken ik en siskaart deo extra kledij kindje schoenen had geen extra kleed bij maar om 04.00 u heb ik toch een kleedje aan gedaan van mijn zus omdat mijn kleed wat begon door te wegen pleisterkit weet niet of je bril of lenzen draagt maar ik had mijn bril vergeten en kreeg toch las van mijn lenzen make up had wel al een deel in de zaal gaan leggen de dag voordien
Je moet echt niet veel meenemen, hoor! Wat zat bij mijn mama in de handtas? Mijn identiteitskaart, een mini-deo en mijn lippenstift. Al de rest hadden we al in de feestzaal laten zetten de dag ervoor: enveloppendoos, platte schoenen voor 's avonds,... Ook in de kerk hadden we al spulletjes gezet zoals de huwelijkskaars, de cd,... De dag zelf moesten wij enkel de dj betalen. Al de rest was ervoor of erna betaald.