Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma make up + vraagje aan Lieve

22-2-2006 22:24:33
Dag Bruidjes,

Ik heb vandaag contact gehad met een schminkster die aan huis komt. Nu heeft zij wel al een afspraak staan op 15 juli, dezelfde dag als ons en nu zou het misschien nipt zijn om bij mij ook nog te komen. Op die andere afspraak moet ze er om half 11 zijn dus dat wil zeggen dat ze zeker om 10 u de laatste persoon moet schminken bij ons. En ik zit met 6 mensen die moeten geschminkt worden, nu zag ze dit niet direct zitten om dit alleen te klaren, dus zou ze een vriendin contacteren die in hetzelfde vak zit als haar om haar op onze dag mee te helpen. Maar zowiezo zou ze dan om 8 u al moeten komen en ik vind dat zo vroeg. Ik moet eerst om 7 u bij de kapper en rond 10 u zouden we foto's gaan nemen. Zowiezo is het voor mij ideaal om 8u maar aangezien ze al om 10 u terug weg moet is het voor mijn zussen nogal vroeg. Ik zou het beter vinden dat ze eigenlijk een hele voormiddag kan vrij maken voor mij. Wat denken jullie? Of kennen jullie nog iemand anders in de provincie Oost-Vlaanderen die aan huis komt schminken?

Lieve, je ging mij ook nog een ander adres doorsturen maar heb nog niks gekregen? Je mag het doorsturen naar roels.sofie@skynet.be

Bedankt!

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 337

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-2-2006 8:17:31

Hey,

ik maak er meteen werk van. Waar in Oost-Vlaanderen was het ook al weer?

Groetjes,
Lieve

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik23-2-2006 12:05:19

Hey Lieve,

Ikzelf ben van Kalken dus het mag regio Lokeren, Wetteren, Zele of eventueel Gent ook nog zijn hoor

Bedankt hé

groetjes
sofie

Inge

Meld misbruik6-3-2006 17:59:21

kijk eens op de site www.lookinc.be - misschien dat ik jou uit de nood kan helpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...