Terug naar overzicht
Hey,het is een superleuk idee! Er zullen waarschijnlijk wel parochiezaaltjes zijn waar je ook in de tuin iets mag doen. Misschien op het domein van een scoutsgroep of zo? Ik weet niet waar je woont, maar bijvoorbeeld in het provinciaal domein Puyenbrouck in Wachtebeke kan je feestzalen huren waar je ook buiten kan.Groetjes,Lieve
Ons eerste gedacht was ook zoiets, het is uiteindelijk toch een beetje grootser geworden, maar het eerste idee blijft, wij zetten een tent in de tuin (je moet natuurlijk plaats genoeg hebben), en doen ook een bbq-walking dinner.Groetjes, Ingrid27/05/06
wij hadden ook eerst het idee van zo dingen zelf te organiseren maar een tent huren bvb kost echt wel veel geld en je moet dan volk hebben die je helpen op de dag zelf dus uiteindelijk kwam ons idee niet zo goedkoop uit daarom is het maar in een feestzaal geworden. Het valt te proberen hé en ik wens je veel succes maar ik vind niet dat het qua prijs allemaal veel goedkoper is.
Dag Vero,Ik heb geen idee waar jij vandaan komt maar ik denk dat ik iets heb wat jij top zal vinden.Het is in Kwatrecht (Wetteren), met zicht op de Schelde. Het is een oude fabrieks-site en er is plaats voor 150 personen in de catabombes van het complex. Je moet zelf wel alles aankleden en zelf zorgen voor muziek en installatie,....Adres: H. Waterfront, Kloosterstraat 14, Wetteren email:paul.gentils@pi.be Er is een website maar kan hem niet onmiddellijk terugvinden maar mail eens en vraag er gerust naar!Groetjes Cindy