Terug naar overzicht
Een kleine tip: probeer eerst met een klein stukje stof die je nog over hebt. Mijn ervaring: ik ben op 24.09.2005 getrouwd en heb mijn kleed naar de droogkuis gedaan. Heb het nog altijd niet terug omdat het nu voor de zoveelste keer weg is. De eerste keer dat ik het ging halen, bleek dat de rok helemaal "bij elkaar gekoekt" was. Ipv wilde zijde leek het een gebreide rok. Echt verschrikkelijk. Elke keer zeggen ze dat ze nog een andere methode van strijken kennen. Maar het is een ramp. Mijn kleed is naar de vaantjes. 1500 EUR, 1 dag gedragen en dan om zeep geholpen door de droogkuis. En die mensen willen niet toegeven dat ze iets verkeerd gedaan hebben. Elke keer mag ik het gaan halen en dan is het nog hetzelfde. Ze vinden dan dat ik moeilijk doe. Hallo, zo kan ik het ook zelf wassen. Mss nog wel beter.
An, ik heb ook een jurk uit wilde zijde. Gelukkig hangt mijn jurk nog in de winkel (ik trouw pas op 25/08/06) maar door jou ervaring ga ik nu zeker goed rondkijken voor een goede droogkuis. Van welk merk is jou jurk?Nog een vraagje. Strijken ze de jurk ook op in de bruidswinkel? Want nu wordt de jurk gepast en geretoucheerd enz.Els, hangt misschien af van de stof die je gebruikt hebt? Bij delicate kledingstukken (thuis) leg ik eerst een handdoek over het kledingstuk. Misschien dat ze in de droogkuis ook wel zoiets doen. ZOlang je jurk nu niet gewassen moet worden denk ik niet dat het kwaad kan. Ik zou best even informeren bij een droogkuis.groetjes Kelly
Mijn jurk kwam van Pierre Yves. Die hadden ze in de winkel mooi opgestreken voor ik hem meenam. De laatste pas mocht ik er even op wachten zodat ze hem nog eens konden strijken. Blijkbaar kunnen ze het in de winkel wel.
Ik heb een jurk van Pronovias. Zonde dat ze je jurk daar zo verkloot hebben in de droogkuis.Laat je niet doen, ik zou ook moeilijk doen in jou geval. groetjes Kelly