Terug naar overzicht
Aiai.. Slecht nieuws. Ik wens je alleszins héél véél beterschap. En onderschat de kracht van adrenaline op je trouwdag niet... Hoogswaarschijnlijk kom je de dag perfect door, maar overdoe je niet, want dan krijg je achteraf zeker je "klop"!
oooohhh oei, nu even uitzieken. Hopelijk ben je er snel door! Laat je maar goed verwennen! Op je dag zal je vol adrenaline zitten, maar let op de weerbots e
Hey Sylvie, Ik heb hetzelfde aan de hand gehad 3 weken voor onze trouw.Was ook al een paar weken grieperig en had dan toch bloed laten nemen. Bleek dat zowel mijn man als ik het CMV virus hadden. Wij waren er gelukkig op tijd vanaf. Je moet je geen zorgen maken, gewoon goed rusten en je niet druk maken. en een gouden tip, slaap gewoon als je moe bent. Dat helpt echt! Normaal gezien duurt het een 3-tal weken. Daarna kan et terug de kop opsteken als je onder stress staat of als je verzwakt bent. En zoals Yicke zegt, je moet de adrenaline op deze dag niet onderschatten! Je gaat vanzelf vooruit! Veel beterschap! En alles komt wel in orde!