Terug naar overzicht
Wij hebben deze morgen gereserveerd en gekozen voor het limobusje van vancat(475€ met deco en je mag je eigen drank meebrengen.)toegangelijk voor mensen die slecht te been zijn of rolstoelgebruikers. Verder hebben wij prijzen gekregen tussen 520 voor 4uur(www.retro.be), 600 voor de hele dag van 8u tot 17:00 bij Van Bogget maar die is iets minder antiek. tot zojuist de blauwvoet 950. De prijzen lopen soms nogal uiteen op het absurde af zelfs. Bv laagseizoensprijs van 585 voor 2u. Ik probeer de mails door te sturen. greetz.
Wij hebben eentje van reizen lauwers, je moet maar eens op hun site gaan zien, daar staan prijzen bij normaal.
Wij hebben een zwitserse oldtmerbus, bordeaux van kleur van de blauwvoet voor ganse dag 750
www.rent-a-classic.be €350 voor hele dag met chauffeur.wij gaan daar waarschijnlijk ook
Wij hebben ook de Berna-bus van De Blauwvoet. Op de site kan je de (ceremonie)bussen die ze hebben bekijken. Ze hebben ook ceremoniewagens als je dat eerder zou liggen.
Wij hebben een oldtimerbus gereserveerd bij De Blauwvoet. Ik weet niet juist de welke, want mijn ouders hebben dit geregeld als cadeau.
het bruidsparadijs in merksem heeft ook hele mooie bussen, van prijzen ben ik (nog) niet zo op de hoogte. ze hebben wel een website. succes he! x x x