Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Recente ervaringen Molenhuis Vremde

26-8-2010 20:50:13
Hallo allemaal,

Wij zijn net gaan kijken in het Molenhuis is Vremde. Ik vond de zaal supermooi. Wie heeft er recente ervaringen met deze zaal?

Dankjewel
Groetjes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1674

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik26-8-2010 20:55:48

Hey Sharon,

Twee jaar geleden hebben mijn grootouders hun 50 jaar huwelijk er gevierd. En vorig jaar heeft een nicht van mij haar trouwfeest er gedaan. De zaal is idd heel mooi. Als ze dichterbij was geweest hadden wij hier zeker ook ons trouwfeest gedaan. Zeer lekker eten, prima bediening/service. Als het mooi weer is, heb je een schitterende tuin om een receptie te doen. Eigenlijk nog geen klachten over gehoord.

groetjes
Wendy

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik26-8-2010 21:02:39

Ik ben ook wel benieuwd naar reacties want hebben de zaal gereserveerd voor 13/08/2011 Zijn er ter plekke gaan kijken. Inderdaad mooie zaal en nog niets slecht over gehoord. Ik vod het alleen aan de buitenkant niet zo verzorgd maar ja. De eigenaar is een heel vriendelijke gewone mens en bereid tot heel veel.
Grtjs

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 21:56:32

Wij houden er overmorgen ons trouwfeest. Volgende week kan ik je er dus meer over vertellen :) Onze indrukken zijn ook alvast positief. Ze zijn heel professioneel en weten goed waarmee ze bezig zijn!

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik26-8-2010 22:39:13

Hey Tine,

ik ben een tijdje hier weggeweest, zelfs account verwijderd en daarna terug vandaar dat ik je kwijt was.
Amai amai overmorgen, goh spannend he. Lukt het met de studies?
Zeg ik wens je alvast een dikke dikke proficiat en een schitterend spetterend huwelijksfeest.
Het ou natuurlijk heel lief van je zijn mocht je ooit als getrouwde dame iets vertelt over het molenhuis, maar je ziet maar hoor.
Grtjs

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik27-8-2010 2:10:08

Sympathieke eigenaar!
Beetje nadeel, de dj moet op de 2de verdieping plaatsnemen, moeilijker contact met het danspubliek.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik27-8-2010 9:16:58

Heb daar 3jaar geleden ook een trouwfeest meegemaakt. De formule Walking Dinner.
Was SUPER!! Heel mooie zaal, maar inderdaad zoals discovideo zegt, DJ moet boven plaats nemen en dan is dat contact minder. Anders ga je al sneller een liedje aanvragen en nu doe je dat minder. Maar de service is super en héél lekker eten!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik27-8-2010 12:20:07

Heel erg bedankt allemaal. Ik vond het echt een mooie zaal en het feit dat de DJ boven staat stoort me minder dan het feit dat er misschien vrienden of familieleden boven moeten zitten. Kiezen is toch zo moeilijk hé...
Alle zalen hebben voor- en nadelen...
De prijzen dan die waar we nu tussen twijfelen zijn zowat vergelijkbaar... Een duurdere categorie hebben we uitgesloten :)!

Tine, geniet van je feest en van elkaar! Alvast een dikke proficiat! Uiteraard horen en lezen we graag een verslagje van je dag achteraf :) en foto's zijn ook altijd welkom. Maar eerst en vooral nagenieten, en eventueel ook van jullie huwelijksreis!
Doei

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik27-8-2010 22:25:38

Wij zijn er gaan kijken nadat een nichtje er een zeer goed feest had gegeven. Maar wij hadden geen goed gevoel bij de eigenaar, we kregen geen duidelijke offerte of antwoord op onze vragen. We stelden dan per mail extra vragen over zijn zeer algemene offerte, waarop hij antwoordde dat het wel even ging duren want dat hij daar nu geen tijd in kon steken. Toen we dan vroegen om de optie te verlengen tot na onze vakantie (want we wilden geen beslissing nemen op basis van een halve offerte) kregen we een ijskoud nee. Dus wij hebben uiteindelijk voor de Lisper gekozen (de vroegere kreeftenhoeve) in boechout. Nog ietsje goedkoper, ook een schitterende zaal, en we weten uit ervaring dat zowel eten als bediening daar tip top zijn. Veel plezier met wat jullie ook kiezen !

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik28-8-2010 7:44:11

Hey Maria,

Je hebt waarschijnlijk toch zijn volledige lijst,brochure met all formules gekregen? Die zaal wordt hoe langer hoe meer genomen en denk zoals bij de meeste zalen dat een optie maar een bep tijd is. Toen in informeerde waren er in de grote vakantie nog 4 zaterdagen vrij, week erna nog maar 2.Tja is niet leuk maar anders moeten ze tegen iemand anders die bv op bep dag de zaal echt wilt, neen zeggen. Ik weet het, komt heel commercieel over maar ik denk dan:als alles dan zo verzorgd d is voor de mensen die de zaal hebben ...
Ik had vanhem in het begin ook een verstrooide precies niet geinteresseerde indruk. We hebben hem ondertussen ook al paar keer gebeld (we wilden bv andere stoelen) en toch iedere keer heel vriendelijk, maar ja hij wist toen al (na voorschot betaald te hebben), dat we de zaal namen he. En nu is het inderdaad superdruk.
Vind het spijtig voor je voor de slechte ervaring want anders had je de zaal misschien wel genomen he denk ik. De Lisper is toch helemaal anders vind ik. Maar idd het eten is er heel lekker.
Veel plezier.
Grtjs

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-8-2010 10:08:17

Heel erg bedankt voor de reacties. Wij hadden ook een goeie ervaring met die man... Hij was heel vriendelijk. Nu wij hebben ook enkel nog maar een optie genomen en ik heb ook nog een paar extra vragen die ik zodadelijk per mail zal stellen. Ik hoop dat hij toch antwoordt en vriendelijk is :)! Hij kan er alleen maar baat bij hebben. Onze voorkeur gaat momenteel naar deze zaal. We hebben er nog 2 ander die eventueel ook nog zouden kunnen. Maar deze week beslissen we... Dus we zullen zien of hij snel antwoord.

Groetjes
En allemaal heel erg bedankt!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-8-2010 10:09:49

Emmy, hebben jullie gekozen voor een walking dinner of voor een buffet of menu?

Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info