TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
10-7-2010
|
27-8-2010 8:16:12
Ik zou gewoon eens gaan kijken. Er zijn misschien 2 negatieve reacties maar er zijn waarschijnlijk over de 100 bruidjes die wel content waren.
Het is nu toeval dat 2 die minder tevreden waren reageren.
Gewoon je hart en gevoel volgen.
Veel succes
Groetjes
|
|
Dorine
|
27-8-2010 8:57:39
Persoonlijk geen ervaring mee. Ons buurmeisje haar kleedje kwam van Farah Love. Verkocht als zijnde een Linea Raffaelli-kleed. Namaak, dat was het. En dan nog slechte namaak, het was echt erg. Model paste toaal niet, borststuk met ingewerkte BH (krijg je in het pakket dan er zogezegd nog ene bij) zat boven haar borst i.p.v. op haar borst. Er zouden ZEVEN!! onderrokken aan zijn, ja ingewerkte stukjes, die opzij openvielen. Eén pasbeurt, veertien dagen voor het huwelijk. En direct kleed mee naar huis??? Kortom, haar mama weende bij het zien van een ander bruidje. Spijt kwam te laat, de reclame lonkte. Hebben ze zich laten vangen of niet??!!
Wil maar zeggen, als je toch naar Farah Love gaat, enorm op je strepen staan, je niks laten opdringen. Beter één winkel te veel bezoeken dan één te weinig.
Er zijn nog winkels die betaalbare kleedjes verkopen of outlet. Genoeg googlen en vragen staat vrij, als ze niet meer vriendelijk zijn bij het niet direct beslissen, dan weet je meestal wel hoe laat het is.
Succes alvast met je zoektocht
p.s. weet er misschien iemand de naam van de bruidswinkel in het Brusselse waar ze kleedjes verkopen aan betaalbare prijzen?
|
|
Kim
9-7-2011
|
27-8-2010 9:21:46
Hey natasja,
Idd uw hart volgen. Als je geen goed gevoel hebt bij de winkel dan ga je weg...
Als ze opdringen om optie te nemen mits betaling dan zou ik dat ook niet doen! Tenzij je uw geld terug krijgt, anders zit je vast aan die winkel.
Ik ga straks naar outlet pierre-yves (deinze) en la sposa (beveren).
Kijk gerust eens in de outlets, ik weet niet vanwaar je bent...
Dankzij dit forum ben ik gewaarschuwd voor de valkuilen bij het kiezen van een kleed. Maar ik zal om mijn strepen staan :D.
Hoeveel is je budget voor een trouwkleed? Anders wil ik gerust eens navragen voor u of ze kleedjes hebben rond dat budget.
Groeten,
Kim
|
|
kitty
11-9-2010
|
27-8-2010 10:17:22
Hey,
Je moet je niet zo laten leiden door meningen van anderen. Ik ben heeeel tevreden van Cachet en wat blijkt, mijn kleed is in de verkeerde kleur gemaakt. Wat wil zeggen dat ik nu 2 weken voor mijn huwelijk nog steeds geen kleed heb. Ik kan nu ook gaan bitchen over die winkel, maar uiteindelijk zal ik daar nog wel terugkeren voor suitekledij denk ik dan :)
Een fout dingetje hoeft van een winkel geen slechte winkel te maken. Gebruik de commentaar van anderen om op je hoede te zijn.
Alvast heel veel succes in je zoektocht
x Kitty
|
|
irmlind
|
27-8-2010 18:18:15
Hey
ik ben er twee keer geweest en twee keer negatief uitgevallen. Ik dacht dat het de eerste keer aan mij lag vandaar dat ik nog een tweede keer geprobeerd. Heb het al ergens op een eerdere post uitgelegd dacht ik. Ik had daar een kleed aan dat ik 2500€ ging moeten betalen en toen ik het opzocht kostte datzelfde kleed in Franktijk nog geen 1000€. Ik zit er nu niet mee in dat er een klein prijsverschil is maar 1500€ vind ik er toch een beetje over.
Let gewoon op dat je je niet laat doen door de verkoopsters. Die komen soms nogal bruut over en ben je niet zeker dan zoek je gewoon verder. En als je je er goed bij voelt dan zou ik niet veranderen. Maar ik voelde mij daar niet op mijn gemak. Ik heb ondertussen mijn kleed gevonden in een winkel waar ik mij helemaal gerust voelde.
Veel succes
|
|
natasja
6-5-2011
|
27-8-2010 20:48:44
Hey iedereen,
dank je voor de lieve reacties...
ff duidelijk maken,maar ik heb mijn kleed daar al gekocht en vindt hem zeeeeeeeer mooi. de verkoopsters zijn idd wat kort af,alle wat is kort af natuurlijk he...
mij stoorde dat absoluut niet.
heb het juist met mijn verloofde gesproken en hij zei ook dat we moeten zien dat het echt inorde is en zien dat het een maand op voorhand ok is. zodat we niet voor vol domme feiten staan vlak voor het huwelijk.
|
|
Katleen
24-9-2011
|
27-8-2010 21:16:19
Hey Natasja
Ik heb nog een antwoord geschreven op je andere post.
Als het echt je droomkleed is, ga er dan voor! Maar als het niet direct perfect past bij je eerste fitting, laat dan de verstelwerken ergens anders doen. Zoek op voorhand iemand die dat voor jou kan en wil doen en die klaar staat als je je kleed bent gaan afhalen. Zo hoef je achteraf niet te stressen om nog iemand te vinden die je kan helpen en ben je gerust dat je droomkleed toch nog perfect zal passen op je grote dag!
Lig er niet te veel wakker van!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|