Terug naar overzicht
Hoi, Midden-Limburg daar ligt ook Heusden-Zolder in niet? Ons feest gaat door in de zaal van het ST-Baaf in Eversel. Van prijs te doen en de zaal is heel groot. Zonder traiteur maar alles is voorzien om een eigen traiteur te kiezen (keuken), er is ook een terras aan de zaal en de inkom mogen we gebruiken voor de receptie, ze hebben ook receptietafels en tafellakens ervoor. Veel succes met de zoektocht!
De Kei - diepenbeek
alvast bedankt allebei, de kei heb ik rees gezien en ik wil toch iets deftiger sarah kan ik daar misschien ergens fotos van terug vinden van st-baaf groetjess
Dag Giusi, wij trouwen in zaal Rooierheide in Diepenbeek. Ik vind 't echt wel een mooie zaal. Je kan hem bekijken in de volgende link, maar in het echt ziet ie er beter uit :) http://www.diepenbeek.be/16828.img Succes! Katrien
Dag Giusi, Ook in de Rooierheidezaal te Diepenbeek. Maar je moet lang op voorhand vastleggen. Zeker de moeite!! Groetjes
oké, dan moet ik hem eens gaan bekijken, voor hoeveel personen is er plaats in die zaal? want op de foto lijkt die wat klein groetjes
heykes, Hij is toch redelijk groot hoor en je hebt ook nog twee kleine zaaltjes apart voor buffet eventueel. Ik denk voor max 220-250 personen. De zaal is toch vrij groot hoor. Elke maandagavond is iemand in de zaal aanwezig voor info. groetjes
Hallo, Wij hadden ook zaal OC Rooierheide in Diepenbeek. Hele mooie zaal. Je kan er iedere maandag tussen 18u en 20u terecht voor vragen en boekingen. Wij hebben onze datum moeten veranderen om de zaal te hebben en we waren een dik jaar op voorhand daar, maar als je geluk hebt... je weet nooit. Wij hadden 110 personenn de tafels stonden ruim en we hadden nog een hele grote dansvloer. Groetjes Annelies