TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yenda
16-7-2011
|
27-8-2010 11:59:32
Hey
Ik trouw in juli en ben de afgelopen weken al naar een aantal bruidswinkels geweest.
In de winkels zeiden de verkoopsters zelf dat ik beter zou wachten op de nieuwe collectie. Ik heb wel een aantal jurken gepast, om een idee te hebben naar welke snit ik zou moeten gaan, maar om echt te kiezen wacht ik toch ook af tot de nieuwe collectie!
Groetjes,
Yenda
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
27-8-2010 12:18:25
Eeey,
Welk merk wil je nemen?
Want ik heb een Marylise gekozen, en de verkoopster zei dat het ongeveer 4-5 maand kon duren eer ze het in de winkel zouden hebben nadat het besteld wordt. Vermits jij in mei trouwt, moet je toch vrij snel gaan kiezen van zodra de nieuwe collectie rond oktober uitkomt.
Groetjes,
Nathali
|
|
Gitte
28-10-2011
|
27-8-2010 12:24:01
Wij trouwen pas in oktober en ik twijfel toch ook over wat ik ga doen! Bij koonings in nederland is het uitverkoop van de collecties tot en met 2010 (-50%) Er zitten echt mooie jurken tussen en de volgende uitverkoop is pas in augustus/september 2011 waar ik dan te laat voor ben. Op trouwjurken staat geen datum en ik geef liever dan de helft uit en spendeer meer aan het feest zelf. De jurk blijft in de winkel tot een week voor de trouw,er worden aanpassingen gedaan zoals bij de nieuwe collectie. Ik ben uit het antwerpse maar maak er dan wel een uitstap van.
|
|
Nele
30-7-2011
|
27-8-2010 12:52:03
Hoi Kirsten,
Wij trouwen ook pas volgende zomer en ik wacht net zoals jij de nieuwe collectie af. Mij hebben ze aangeraden om ook niet te snel te beslissen en je kleed te kiezen. Ik ga ervan uit dat ik in de nieuwe collectie meer opties zal hebben en nog tijd genoeg heb om een mooie jurk te kiezen.
Groetjes, Nele
|
|
Daisy
4-6-2011
|
27-8-2010 13:15:52
Hey Kirsten,
Ik trouw in Juni volgend jaar en heb mijn droomkleedje al en dit is al een kleed van de collectie van 2011 dus nog nooit eerder gedragen.
Ik mocht zelfs geen foto nemen toen ik het aanhad omdat het dan mss te vroeg ging uitkomen.
Veel succes met het vinden van je droomjurk
Grtjs Daisy
|
|
Kim
19-8-2011
|
27-8-2010 13:23:51
Hallo,
Ik trouw in augustus volgend jaar en wil eigenlijk wachten tot oktober - november om op zoek te gaan. Dan is de nieuwe collectie er en heb je de meeste keuze. Wel op tijd gaan, want bij ons houden ze bij wie, waar in welk kleed trouwt zodat er niet twee dezelfde zijn in hetzelfde dorp.
Groetjes
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
27-8-2010 13:42:58
Ik wacht nog een kilo of 6... :-) Maar ik weet niet of ik het zolang ga volhouden, 't begint al wat te kriebelen, gewoon al voor de fun, maar durf niet goed, uit schrik om ontgoocheld te zijn... Ik wacht denk ik tot okt-nov
|
|
sophie
14-8-2010
|
27-8-2010 14:33:17
als je in november langsgaat, dan ben je nog mooi op tijd. ze raden aan om een 6-tal maand op voorhand aan de zoektocht te beginnen. bij de ene winkel gaat het wel wat sneller dan de andere. ik ben pas einde januari beginnen zoeken.
|
|
fatimma
18-6-2011
|
27-8-2010 16:04:04
Hoi
ik heb mijn kleedje al maar ik had een verkoopster aan de lijn toen ik belde om een afspraak te maken en die vertelde me als je in Okt of Nov komt heb je keuze uit 2 collecties die van vorig jaar en de nieuwe collectie, eens december januari gaat de collectie van 2010 er uit zijn dus Oktober zou dan wel ideaal zijn als je uit beide collecties wil kiezen.
Bij mij maakte het niet echt uit want ik had mijn droomkleed gezien en dat zou het worden of het nu oude nieuwe of toekomstige collectie was :)
Veel succes met je zoektocht !
Groetjes
Fatimma
|
|
Anika
9-4-2011
|
27-8-2010 18:23:37
Ik trouw in April en heb mijn kleed al van einde Juni... Mijn kleed komt ook uit de collectie 2010/2011, dus heb niet moeten wachten tot oktober :) Ik denk niet dat ik het zo lang zou hebben kunnen uithouden!
veel zoekgenot!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
27-8-2010 19:02:20
Ik trouw volgend jaar in augustus en ik ga waarschijnlijk rond december op zoektocht...
|
|
Katleen
24-9-2011
|
27-8-2010 20:36:55
Toen ik informeerde bij de bruidswinkel waar ik eerst wil gaan kijken, raadden ze me aan om ten laatste 6 à 7 maanden op voorhand te komen. Maar ze zei er wel bij dat de nieuwe collecties pas vanaf november in de winkels liggen en je dus best pas dan komt als je een kleed uit de nieuwe collectie wil.
Je kan natuurlijk nu al een afspraak maken voor november ... Dan ben je er nog op tijd bij én heb je de nieuwe collectie mee :)
|
|
inge
15-4-2011
|
28-8-2010 9:30:12
Ik ga ook pas oktober, hoewel ik al trouw in april. Wil nieuwe collectie en heb de ijdele hoop nog wat kilootjes kwijt te raken... You never know he. ;)
|
|
Wendy
14-5-2011
|
28-8-2010 13:46:45
Ik trouw de dag na u en heb eens gebeld naar de bruidswinkel wanneer ik best een eerste afspraak maak. En hun antwoord was "Ah, dan is het voor de nieuwe collectie en kom je best in oktober". Dus heb ik direct een afspraak gemaakt op zaterdag 2 oktober :-) De zaterdagen voordien zaten trouwens al goed vol, dus ik zou nu al bellen voor een afspraak in oktober.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|