Terug naar overzicht
eens kijken in de gouden gids, maar veel doen der da toch nie meer ze, ik heb ook moeten zoeken en iedereen was bijna in verlof
De Paspop in Menen, echt een aanrader - supersympathieke dame en heel betaalbaar: http://goudengids.truvo.be/Kleermakers_(-sters)_-_Dameskleding/De_Paspop/Menen/nl_BE_YP_FREE_13996520_0000_2266942_6610_00000
hoi hoi je moet bij jouw in t dorp eens goed zoeken ik had ook nodig en wist niet dat er bij ons waren zelfs in de straat van de onthaalmoeder waar ik dagelijks langs reed je let daar niet op als je dat nie nodig hebt maar als je effe zoekt en rondvraagt vind je dichtbij wel iets ik dacht ook dat bijna niemand dat nog deed en je ziet wel op 5 min van men thuis toch gevonden
Ok, zal nog eens rondneuzen in de omgeving, heb wel een voorkeur voor iemand met ervaring in huwelijkskledij.En Hase, had dat al gelezen van jou da ze zo goed werk geleverd heeft en ik heb haar al enkele malen proberen te contacteren, maar ze neemt nooit op en haar emailadres klopt precies ook niet. Nu, heb er nog goeie hoop in hoor :-) Bedankt alleszins voor de reacties!