Terug naar overzicht
misschien 'T boerenhof in Oostakker ? zit dan wel in Gent op school , maar ken helaas de streek niet op vlak van feestzalen. Vraag mij waar ge weg kunt gaan om te vrijgezelle : cava , mo over feestzalen weet ik daar niet veel zijn .
Ulrich, informeer eens bij De Roskam te Merelbeke. Een zeker aan te raden zaal! Veel suc6!
hallo Ulrich, feestzaal Hof ter beke in drongen vlakbij gent, is een super mooie locatie met een mooie grote tuin.ik weet uit persoonlijke omgeving dat t altijd in orde is! veel succes en laat iets weten
Wij hebben ons trouwfeest in salons Caipirinha gehouden, alles was echt perfect in orde!! Hele mooie zaal, heel lekker eten, perfecte service en betaalbare prijzen! Groetjes,Stephanie
Wij hebben ons feest gehouden in hof ten bosse in destelbergen! een echte aanrader, het was een prachtige dag met een super feest als afsluiter. groetjes Prisca
wij hebben ook ons feest in salons caipirinha gehouden en het was dik in orde. iedereen was neig content
Hey, Wij trouwen in Kasteel Sanderling in De Pinte, niet zo heel ver van Gent. Het zijn heel vriendelijke en proffesionele mensen. Groetjes Sofie
Wij hadden gisteren ons feest in Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg. De locatie is super, een uniek kader. Het eten was heel lekker en zeker voldoende, de bediening was zeer vlot en correct... kortom niks dan lof! En van de genodigden kregen we alleen positieve reacties. Laat je niet misleiden door de foto's op de website want het interieur is echt veel mooier dan de foto's die daar te zien zijn. Bij mooi weer kun je de receptie in de prachtige tuin laten doorgaan (helaas was het gisteren wat te fris en zag het er naar uit dat het ging regenen). De zaal is vooral geschikt voor feesten van minder grote omvang (+/-85 personen) Succes met de zoektocht! Een gelukkige pasgetrouwde vrouw