Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding

27-8-2010 16:52:57
hallo!

wie trouwt er nog op 4 september? en wie heeft er net zoals ik zenuwen? Moet toch nog tot en met donderdag werken dan reageer ik me daar wel af;). Kijk er wel enorm nr uit! en hopen op goei weer;) ben nu elke dag da weerbericht al op de voet aant volgen ;) .

marjan
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1043

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik27-8-2010 17:01:30

hallo, ja zeg wel dat wel dat we mogen hopen op mooi weer, ik ben ook erg zenuwachtig aant worden, maar veel moeten we niet meer doen

kledij halen
dj nog de laatste gegevens doorgeven
en nog een bolero zoeken voor mijn dochter van 5 jaar
die ik maar niet vind!!
en dag de dag zelf make up
haar doen, bruidsboeket halen en das al zeker

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik27-8-2010 18:07:47

hey,

Hier hoor ik ook bij, zowel bij de 4 sept bruidjes als bij de zenuwen!
Ik heb de laatste week enorm veel stress gehad.
Zo van die kleine dingen die toch moeten gebeuren.
Hopelijk mooi weer hoor, pff.
xx sharon

wendy
4-9-2010
 Meld misbruik28-8-2010 8:40:58

ikke ook ppfff ze komen mij vanmiddag halen voor de vrijgezelle ik besterf het gewoon jeetje

Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik28-8-2010 14:28:18

hej, hier ook voor zaterdag. Ik heb al verschrikkelijk zenuwen gehad, maar nu is het een beetje beter :)
Laat ons inderdaad hopen op wat mooi weer zonder regen!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik28-8-2010 15:32:34

Hey,
zaterdag is het ook eindelijk aan ons... Ik heb geen stress voorlopig, alles is klaar.
Alhoewel het gisteren toch even op het randje was als ze van de autoverhuur belden dat de mini die we in januari gereserveerd hadden niet meer in hun vloot zat.... Maar dat is opgelost, het is een mini cabrio geworden. De ringen ga ik volgende week halen, na de diefstal een kleine 2 weken terug wil ik ze nu niet meer in huis houden.
Mijn getuige heeft nog wel het "slechte" nieuws gemeld dat ze op krukken loopt, haar knie heeft het een beetje begeven. Maar daar ga ik me niet voor opjagen, dat komt ook wel goed.

Voorlopig voorspellen ze goed weer: licht bewolk en 21 graden. Ik hoop dat het zo blijft want voor zondag geven ze terug slechter weer. Hopelijk schuift dat niet op...

Groetjes,
Caroline

Tamara
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 9:13:18

Hier nog een 4 september bruidje en bruidegom!
Ik denk dat bij ons alles wel geregeld is. Juist een laatste afspraak met de pastoor krijgen we maar niet te pakken!

Laten we samen hopen op een zonnetje die dag!

Groetjes
Tamara

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 9:17:53

Ik had geen stress... tot gisteren!
De kapper heeft mijn haar totaal fout geknipt! Ik weet niet wat die mens bezield heeft, want ik vroeg gewoon hetzelfde kapsel als anders...

Met de voorbereidingen loopt alles vlot, nog een paar last minute zaken te regelen, maar dat komt wel goed.
Alleen nog een oplossing vinden voor mijn haar want het ziet er niet uit!

Ik werk ook nog tot donderdag. Ik ga liever zo lang mogelijk werken, dat verzet mijn gedachten en zorgt ervoor dat ik geen stress heb.
Enkel vrijdag heb ik verlof genomen om nog wat laatste dingen te regelen.

Ik moest gisteren nog in de kerk zijn om iets te checken en heb van de gelegenheid dan maar gebruik gemaakt om een kaarsje te branden voor goed weer...

marjan
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 13:50:25

oei! hopelijk kan je er nog iets van maken! of ga nr een andere kapper ofzo? jep vrijdag ben ik ook een dag thuis , dan komen ze mijn nagels doen ;) en kan ik thuis nog wa stressen;) ( al goed dat mnne toekomstige moet werken ! of hij wordt gek van mij:d )

Mja het weer afwachten heb heb net gezien voor Mol en het zou er 23 graden worden. Maar afwachte hier ;)

Nog fijne dagen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...