Terug naar overzicht
Hey Sofie, mijn vriend is van Geel dus hebben we daar in de buurt ook rondgekeken. De 2 zalen die ik mij herinner en die ik goed vond waren de Maekelhoeve in Veerle en de Vesten in Laakdal. Ik ben er nog een in de buurt gaan bezoeken, ik weet de naam niet meer maar dat was niet echt de moeite. Ik zal die naam nog eens proberen te zoeken. Groetjes, An
Hoi An, De Vesten sprak me ook aan, maar jammer genoeg hadden ze geen zaal meer om onze gasten in kwijt te kunnen. Dan zal ik al eens surfen naar de Maekelhoeve ;) Groetjes Sofie!
Wij hebben feestzaal Elsum in Geel. Kan je wel absoluut niet vergelijken met De Vesten of de Maekelhoeve. Dit is een soort parochiezaal waar je zelf voor versiering en traiteur enzo moet zorgen. Ik weet niet welk genre je wilt hebben, maar moest je intresse hebben, kan ik je wel een nr van de zaal bezorgen. Succes!
we hebben gisteren ons feest gehad in maekelhoeve, super! niks op aan te merken , alles top!
Wij hebben onze datum aangepast aan de Vesten want op "onze eerste datum" hadden ze ook geen plaats meer. Alles was perfect ik zou er zo opnieuw voor kiezen. Mvg Katty
Wij wonen in ook in Geel en doen ons feest in Den Eyck in Kasterlee. Wij zijn ook naar De Vesten gaan kijken en dat leek ook wel tof. Je hebt ook nog de priorij van Corsendonk. grtz, Joke
Hé Sofie, Dan waren wij jullie voor , op 17-06-2011 zal ons feest doorgaan in de Vesten. Ook onze eerste keuzedatum 11-06-11, was een jaar op voorhand al bezet. Over den Eyck in Kasterlee heb ik al positieve dingen gehoord en in het Daemshof en het Aldhemhotel in Herentals zijn we ook al naar een trouwfeest geweest. Nog veel succes met jullie zoektocht, ik hoop dat jullie een zaal naar je zin zal vinden! Groetjes, Vicky