Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat geven jullie aan de ouders???

28-8-2010 10:11:44
hey bruidjes en bruidegommen,

met nog 20 dagen op de teller wordt het toch wel tijd om een cadeau te gaan halen voor de ouders,
nu mijn inspiratie wil niet meewerken, wat geven jullie??

alvast bedankt,
shirley

shirley
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1248

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik28-8-2010 12:04:51

Hey Shirley,

Ik heb al gehoord dat sommige een ontbijt laten komen de dag na de trouw zodat ze zelf nt naar de bakker moeten gaan. Soms geven ze ook een bon of een mand met lekkers af op het feest zelf. Je kan nadien ook een klein boekje laten maken met de mooiste foto's van jullie, jullie gezin en van henzelf...

Veel succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-8-2010 12:51:36

Wij hadden zelf een geschenkpakket samengesteld. Wat zat er in?:
* een fotokader met de bedankingstekst uit de viering (later werd dit vervangen door een gekozen foto uit de reportage)
* een doosje chocolaatjes met 'Voor jou... Bedankt!' erop
* een blocnote met onze namen en trouwdatum op
* een pen met onze namen en trouwdatum op
* een sleutelhanger met een foto, onze namen en trouwdatum op
* een kaarsje van Bond Zonder Naam erop met 'Blij dat je er bent!' op

frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-8-2010 15:39:25

Dag,

Wij hebben het simpel houden.. Tijdens onze mis hebben wij een sierkaars gegeven met onze namen en datum er op...

ssss
5-6-2010
 Meld misbruik29-8-2010 9:04:25

Niets

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 19:15:47

Hoi Shirley,

Wij geven een overnachting in het hotel/feestzaal na het feest en een wijnkistje met 3 flessen wijn (wit, rosé, rood) met een gepersoniseerd etiket.

Nadien willen we hun ook nog een klein foto album cadeau geven...

veronique
13-8-2010
 Meld misbruik29-8-2010 21:11:57

Hoi Shirley

Wij hebben in de mis een dankkaarsje met een persoonlijke brief afgegeven aan onze ouders en getuigen. Op het feest hebben we onze ouders een fotokader gegeven met een leuk tekstje op. Wanneer we onze foto's hebben,kunnen ze zelf een foto kiezen.

Groetjes
Veronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...