Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 juni 2011

28-8-2010 10:33:49
hey,
wie trouwt er nog op 3 juni 2011 en wat hebben jullie allemaal al gedaan? hoe ziet jullie dagplanning eruit?
xxx

liesje
3-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1014

An
11-6-2011
 Meld misbruik28-8-2010 16:59:57

Hey Liesje,

wij trouwen de zaterdag erop :-) wat ligt er al vast:
- de zaal
- de kerk
- de fotograaf
- de getuigen
- de DJ (hangt vast aan de zaal)

wat ligt er zo goed alvast:
- de uitnodiging

waar zijn we mee bezig:
- het misboekje

Veel succes

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik28-8-2010 22:28:50

Hoi Liesje,

Ook wij trouwen de zaterdag erop! (@ An: jeej nog iemand die op dezelfde dag trouwt!)
Bij ons ligt er vast: gemeentehuis, kerk, zaaltje, fotograaf.

zo goed als vast: getuigen (weten wel wie, moeten ze enkel nog vragen), thema, uitnodigingen,bedankjes...

al voorbereidingen gedaan aan misboekje maar moet nog alles bij elkaar voegen van tekst en uittypen, nog op zoek naar een restaurant in de buurt van 'een' fotolocatie, zodat we niet te ver moeten rijden tussen de twee, maar hier nog totaal geen idee, moeten nog elke locaties gaan bekijken...

Dagplanning zie ik voorlopig als volgt:

6.30u opstaan
7.00u Kapper en make-up
8.30u Aankleden bruid
9.30u Aankomst bruidegom thuis
10.00u Aankomst suite+ vertrek naar gemeentehuis
10.30u burgerlijk huwelijk
11.30u kerkelijk huwelijk
12.30u einde kerkelijk huwelijk: oplaten ballonnen, duiven, bedankje kindjes
13.00u vertrek naar fotolocatie, eerst foto's met de suite, nadien wij alleen terwijl suite in restaurant aperitieft met hapjes. Na onze foto's gaan wij dan ook naar restaurant voor het diner.
18.00u vertrek naar feestzaal
19.00u Receptie
20.00u avondfeest

Hoever sta jij al met de voorbereidingen?

Gr Kelly

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik28-8-2010 23:57:01

Wij hebben al het volgende:
- zaal
- kerk
-wet
- fotograaf
-dj
-getuigen
en we weten ook al welke bedankingen, een voorlopige gastlijst,...

els
3-6-2011
 Meld misbruik29-8-2010 9:40:32

hey,
wij trouwen ook die dag, leuk leuk,
bij ons ligt vast :
kerk
gemeentehuis
traiteur
zaal
fotograaf
dj
vervoer
getuigen zijn gevraagd
iedereen op de hoogte gebracht van de datum

dag indeling hebben we nog niet echt!
veel plezier met de voorbereidingen

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik29-8-2010 13:24:11

hebben jullie er eigenlijk een idee van hoeveel trouwen voor de kerk en de wet kost?

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik29-8-2010 15:02:08

bij ons kost de kerk €200, gemeentehuis enkel het trouwboekje, €12.

gr Kelly

Griet
3-6-2011
 Meld misbruik30-8-2010 20:35:33

Hey Liesje,

Wij trouwen ook op 3 juni 2011!
Wat wij reeds vastlegden: zaal, kerk, priester, fotograaf, trouwvervoer en de jurk is min of meer gekozen.

Onze dagplanning zal er als volgt uitzien:
8u00 opstaan
9u00 kapper
10u00 maquilage
10u45 aankleden bruid
11u30 aankomst bruidegom
We zullen dan gezellig een glaasje drinken en op het gemak genieten van een belegd broodje in mijn ouderlijke huis

12u30 fotosessie koppel
13u30 einde fotosessie en klaarmaken voor trouw kerk
14u30 huwelijk kerk
16u30-18u30 grote receptie
19u00 avondfeest

Wel ben ik nog op zoek naar originele bedank-ideetjes of andere leuke ideetjes om de dag alleen nog maar aangenamer, leuker en origineler te maken!

Groetjes!

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik30-8-2010 20:46:15

Hey Griet,

trouwen jullie niet voor de wet die dag?
Welke bedankingen bedoel je? voor getuigen enzo?voor genodigden?...

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik14-9-2010 9:08:41

Ook hier wordt 3 juni DE DAG voor ons.

Wij verdelen alles over 2 dagen. Wij trouwen op de vrijdag met naaste familie en vrienden.
Ontvangst in een museum, daarna naar het stadhuis (reeds vastgelegd) en aansluitend diner.
Wij trouwen echter in een andere provincie, dus alles daar feitelijk vastleggen (kiezen fotolocaties, restaurant en museum) kan pas als we daar naar toe gaan. Ik heb wel al op internet rondgekeken en weet al wat ik wil, dus enkel nog officieel maken en zien of het er in het echt net zo uit ziet als op de foto's (altijd maar afwachten).
Mijn bedankjes voor de daggasten zijn al besteld (ga ze zelf in elkaar zetten en de suikers bestel ik pas een maand op voorhand).
De ringen zijn ook al besteld, want we wisten al precies wat we wilden.
De uitnodigingen zijn ook al gekozen, maar nog niet besteld, want afhankelijk van de vastgelegde locaties (met tijden e.d.).
De fotograaf die ik zou willen is nu met vakantie, maar heb wel al een mail gestuurd met de vraag om onze datum in optie te nemen. Ik hoop dat deze dus nog beschikbaar is.
Onze kapper is een van de genodigden, dus die is ook al vastgelegd voor die dag .
De bruidstaart gaan we laten maken door een oom die dit voorheen als specialiteit deed.
De getuigen zijn gevraagd, evenals de "ceremoniemeesters" (we hebben geen officiële maar mijn aanstaande en ik hebben allebei iemand gevraagd die ons wilt bijstaan met raad en daad en die tevens het vrijgezellenfeestje gaan organiseren).
Het weekend van 9 oktober ga ik met mijn a.s. schoonmoeder naar de beurs in Brugge en de week daarop heb ik al een afspraak staan met een trouwboektiek om te gaan zoeken naar mijn jurk.
Verder heb ik de Vertel's Bruidsserie met Trouwdagboek, Gastenboek en Vertel 's over het bruidspaar. Dat laatste boek geef ik aan mijn ceremoniemeester(es) die gaat zorgen dat deze ingevuld gaat worden door al onze gasten. Het trouwdagboek is nu in deze tijd heel leuk om in te vullen, zodat we later kunnen terugkijken op alles wat we nu in deze voorbereidingstijd meemaken.
En als laatste heb ik op de site www.trouwartikelen.nl al heel veel versieringen e.d. op mijn verlanglijstje gezet (o.a. gepersonaliseerde servetten, pen voor de ondertekening en gastenboek, taartserveerset en een hele mooie taarttopper die je na afloop als sier kan neerzetten of als boekenstandaard tegen mijn trouwboeken).

De zaterdag houden we aan boord (en op de aanlegplaats) van de rondvaartboot van mijn aanstaande een groot feest voor alle kennissen (nog geen idee hoeveel dat er gaan worden, maar schat zo'n 150 mensen).
De catering wordt verzorgd door de catering die hij altijd gebruikt, dus we weten precies wat we daar kunnen verwachten.
De muziek wordt verzorgd door de band die we ook hadden op het feest waarop hij mij te huwelijk vroeg.

Genieten jullie ook zo van de voorbereidingen????

jelly
3-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 21:58:51

hey...
ik begon al het gevoel te krijgen dat wij de enigen waren die zouden trouwen op 03juni, niet dus!
Wat ik geweldig vind is dat ze er bijna overal een brugdag van gemaakt hebben (donderdag is FD)
En wat de voorbereidingen betreft heb ik het idee dat ik dringend in actie moet schieten! Nog maar 142 dagen... haha!
wij hebben gemeentehuis - pastoor - zaal - dj - ceremoniewagen - ceremoniemeesteres (vriendin van mij)-fotograaf (andere vriendin van mij) - getuigen - trouwkleed al vastliggen.
Nu ben ik vollop op zoek naar ORIGINELE huwelijksuitnodigingen.
Zou graag iets doen rond het thema "disney" of "sprookjes"... maar weet niet hoe ik het thema kan doortrekken door de dag zelf. Dus daar moet ik nog even over brainstormen

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik19-1-2011 21:17:43

je kan altijd disneyliedjes nemen dan ook als ze aan tafel gaan, per tafel;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...