Terug naar overzicht
Dag LienIk denk dat dat een heel normale prijs is.wij hebben verschillende feestzalen bezocht en vergeleken, en hebben uiteindelijk gekozen voor een gemiddelde prijs: 65€ per persoon.en ik dacht dat we voor de receptie ook zoiets betaald hebben (20€ a 25€).GroetjesVanessa
Een heel normale prijs, hoor!Ook wij betalen ong. 65 EUR voor welkomstdrank, koud en warm buffet, ijstaart, drank aan tafel en achteraf een drankforfait per persoon.Voor onze receptie van 2u betalen we 17,50 EUR.
ik denk dat onze menu ook zo iets zal zijn. waar is je feest?
Hoi Lien,Das idd een normale prijs. Wij betalen 62,75 euro/persoon. In de prijs inbegrepen: Receptie met 4 hapjes en champagne, voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht(3x bediend) en dessertbuffet (die de hele nacht blijft staan). Ook de dansforfait en wijnforfait zijn inbegrepen.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hoi Lien,Was ik nog vergeten zeggen. De grote receptie duurt 2uur en kost ons 16,75euro/persoon. Bij aankomst krijgt iedereen een bordje waar 6 koude hapjes opliggen en waar hun glas champagne aan vasthangt. Dan doorheen de ganse receptie komen ze nog eens rond met 6 warme hapjes.Grtz debra11/08/06
is een normale prijs hoor wij zitten voor 4 gangen met wijnforfait en drankforfait tot 6 u aan 65 euro ook. Receptie zitten wij aan 12.30 u voor 8 hapjes en een tegenhanger van champagne
Wij trouwen in Huyze De Baere in Maldegem.Ik was gewoon benieuwd doordat de prijzen in onze feestal nu enorm verhoogd waren met ons eerste bezoek ... groetjes
Wij betalen 17 euro voor de receptie van 2 uur , en 71 euro per persoon voor aperitief van 1 uur, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet en drankenforfait tot 4 u.
Hoi,wij betalen 85 euro pp voor receptie met hapjes en drankjes, voorgerechtenbuffet, soep, hoofdgerechtenbuffet, taart, koffie en dranken tot 3 uur. hierna is het enkel het drinken nog extra betalengroetjes