Terug naar overzicht
Hey Annelies, Wij zijn een aantal weken geleden daar naar een huwelijksfeest geweest en ik moet zeggen het was helemaal af! Het bruidskoppel had gekozen voor het BBQbuffet het was lekker en meer dan voldoende,we hebben geen 2 minuten zonder drank gezetten. Er was een vrouw van de zaal zelf die ook alles in goede banen leidde. Als er iets niet inorde was of één van de gasten had een vraag stond ze direct klaar om een oplossing te zoeken. En niet te vergeten de chocomousse was HEMELS!!:-)veel succes en proficiat!
Hoi hoi, ons feest zal ook doorgaan in de Tiendeschuur. We zijn ze al naar verschijdene feesten geweest en dat was altijd dik in orde. Groetjes!
Oeps, mijn excuses voor de taalfouten.
Hoeveel personen gaan er in deze zaal?? En is het zonder catering? Alvast bedankt! -x-
Hoi iedereen,Wij hebben ook voor de Tiendeschuur in het Speelhof gekozen. Ik ben in elk geval enorm opgelucht om deze goede recensies te lezen, omdat een collega me net vertelde dat het huwelijksfeest dat zij daar heeft bijgewoond geen succes was (was in 2011). Toch had ik zelf een goed gevoel tot nu toe. De zaalcapaciteit is iets van een 250 personen, en je hebt een boven en onderverdieping. Catering is mogelijk, de eigenaar zendt je een banketboek, zo kan je zelf je menu samenstellen.Groetjes,Birgit