Terug naar overzicht
Hallo, zijn het er voor in een opsteekkapsel? Ik heb de mijne gevonden in "Claire's" ik hoop dat er ook één is in jouw buurt, heel leuk winkeltje! Veel succes nog met jullie laatste voorbereidingen ook .... Mvg, Ann
Hallo An, Je kan dit volgens mij vinden bij Pro-duo. Hier kan je veel kappersbenodigdheden vinden. Groetjes, Valerie
hallo, ik ben gisteren mijn kleedje gaan ophalen bij van kets te beverlo en daar heb ik ze gekocht. misschien in de winkel van u kleedje??? groetjes ilse
Ik ben de mijne inderdaad ook bij "Claire's" gaan halen. Je vind in de meeste grote steden dat winkeltje wel.
Inderdaad bij Claire's vind je alles hoor en heel goedkoop ook.
Hoi, Ik heb verschillende parels en curlies of hoe ze ook heten gekocht :-) maar jammergenoeg kan ik ze niet gebruiken omdat we iets anders gaan doen met men haar. Als je eens wat foto's wil zien mag je altijd een mailtje sturen: maes_evie@hotmail.com Groetjes Evie Ik heb ze op internet besteld op een bruidssite :-)
Ik verkoop deze Blinx Bling parels: http://i426.photobucket.com/albums/pp346/AlolaForrest/T... Je kunt ze gewoon op je haar schuiven. Ze kostten mij 65 euro nieuw, ze zijn ongebruikt ... voor 40 euro mag je ze hebben. Het leuke is dat je geen speldjes of zo ziet. Stuur me gerust een berichtje als je graag meer info hebt.
Claire's en ook in Inno :-)
Ik ben toevallig zaterdag bij claires geweest en heb ze daar gehaald, ik ben voor 14 euro gesteld!