Terug naar overzicht
Amai das nie zo leuk he. En veel kan je nie doen als je haar al kort is. Probeer er inderdaad zelf al eens iets van te maken. Hopelijk krijg je het nog goed. groetjes Angela
Hey Lieve, Ben je terug bij je oude kapper gegaan of toch bij de nieuwe? Als je het echt niet tevreden bent na dat jij het hebt gewassen dan zou ik naar die kapper gaan. Zeg dat je niet tevreden bent en toon waar ze moeten bijknippen... Tkomt wel goed!! xxx
Hi ik hoop dat het goed komt! je kan ook altijd kijken voor nephaar of nepknotje bij balmain hair (als je dat googled) hebben ze echt leuke dingen of een pluimpje in je haar. ik heb nl ook kort haar en met een kek diadeempje of leuke pluim kan het echt heel leuk zijn! succes!
Hey Lieve, Mijn kapper had gezegd dat haar een 2tal weken nodig heeft om goed te 'vallen' na een knipbeurt. Ben je bij je gekende kapper geweest? Zou een andere kapper er nog iets aan kunnen doen denk je?
Pff, daar heb ik dus ook schrik voor eh :s Ik heb ook kort haar en ben van plan dit zo te houden, ook voor onze trouw volgend jaar. Maar bij mijn kapper knippen ze het af en toe perfect en af en toe is het ook helemaal niet goed. Wat als het net voor de trouw een keer niet goed gaat eh, het is niet dat ze er een stuk terug aan kunnen hangen of zo .. Als er nog iets aan gedaan kan worden zou ik inderdaad ook terug gaan en zeggen hoe je het wel graag wil. Hopelijk maken ze het dan niet erger ..
Bedankt voor de reacties allemaal. Nu ik het zelf gewassen en gedroogd heb, ziet het er al wat beter uit, maar mooi vind ik het nog steeds niet. Ik begrijp nog steeds niet wat er misgelopen is. Het was mijn kapper waar ik al jaren ga en het kapsel heb ik al sinds begin dit jaar. Ik vroeg dus gewoon hetzelfde als altijd en toonde dezelfde foto als altijd. Morgenvroeg als hij terug open is, ga ik meteen bellen voor een nieuwe afspraak. Ik hoop dat ik woensdag kan terug gaan en ga vragen om de lengtes een beetje bij te knippen zodat het verschil tussen de lange en korte stukken minder groot is. Allemaal duimen dat het goedkomt hè...