Terug naar overzicht
hoi Isabelleik heb ooit eens nieuwjaar gevierd in ter roest. das wel al een aantal jaren geleden. Ik vond de bediening toen goed, net als het eten.
Bedankt voor je reactie Martine !Groetjes,Isabelle
Hallo,Wij zijn enige jaren terug naar een feest geweest in Ter Roest. Het eten was lekker en de bediening was goed, maar ik vond de zaal nogal kaal en niet gezellig. het waren toen lange tafels, dus misschien kan het hier wel aan gelegen hebben hoor...Groetjes,Vanessa
dat was toen wij daar geweest waren ook wel. maar wij zaten in een "bijzaaltje" helemaal links, en dat viel wel goed mee. als trouwer heb je natuurlijk wel zelf in de hand hoe je de tafels schikt.
Dames,Badankt voor de info. Aangezien zowel mijn vriend als ikzelf een héél grote familie hebben, zitten we in de grootste zaal, de 'Galazaal'. We zijn sowieso van plan om met ronde tafels te werken, is véél gezelliger. En we vragen aan onze bloemist om de zaal ook een beetje aan te kleden. Liever wat meer in de zaal als in de kerk want uiteindelijk geniet je daar toch maar 1 uurtje van hé ?Groetjes,Isabelle
Hallo Isabelle,wij geven ons feest ook in Salons Ter Roest. Wij trouwen 29 juli en gaan nu zaterdag voor ons proefmenu samen met de ouders langs beide kanten. Ik zal laten weten hoe het is geweest. Wij hebben niet zo een grote familie en hebben dus de zaal waar je rechtop loopt als je langs de straatkant binnenkomt. (vergeet de naam altijd...)Misschien kan je je e-mailadres doorgeven.Groetjes,Kathleenkathleendeka@telenet.be
beste, zou jij de commentaren kunnen doorspelen aub of heb je ondertussen zelf ervaring met de feestzaal ter roest?Want wij zijn van plan om daar ook onze feest te houdenAlvast bedankt!groetjes, Caroline