Terug naar overzicht
Onze kostte bij de drukker 2,70 :-) en dat was één van de goedkoopste :p Heel toevallig dat we net DIE het leukste vonden :-) is ook wel zonder postzegel, we zijn ze zelf gaan rond doen. Veel succes en plezier met het plannen ;-) groetjes Evie
Ons kaartje kost 1,80 euro met bijpassende envelop. We hebben ook nog wel kleine kaartjes die 0,44 euro kosten. Dat is dus een totaal van 2,24 euro per uitnodiging. Ik denk dat je daar wel op mag rekenen hoor.. het hangt er vanaf of je de drukkosten daar al in meetelt of niet.. Anders mag je er wel nog wat bijtellen. Veel hangt ook af van waar je ze laat drukken. We zijn twee drukkers afgelopen en deze verschilde al 15 euro in prijs. Daarna naar de ava gegaan: hetzelfde kaartje, maar de drukkosten liggen daar nog eens 47 euro lager.. Dus uitkijken is de boodschap! veel succes
Ons kaartje kost 1,80 euro met bijpassende envelop. We hebben ook nog wel kleine kaartjes die 0,44 euro kosten. Dat is dus een totaal van 2,24 euro per uitnodiging. Ik denk dat je daar wel op mag rekenen hoor..
het hangt er vanaf of je de drukkosten daar al in meetelt of niet.. Anders mag je er wel nog wat bijtellen. Veel hangt ook af van waar je ze laat drukken. We zijn twee drukkers afgelopen en deze verschilde al 15 euro in prijs. Daarna naar de ava gegaan: hetzelfde kaartje, maar de drukkosten liggen daar nog eens 47 euro lager.. Dus uitkijken is de boodschap!
veel succes
Hallo Wij hebben onze uitnodigingen bij het Kruidvat laten maken... Echt keiveel complimentjes over gehad!!! We hebben de duurste genomen en die kostten 1,7 met enveloppe bij. (soms scheelt het in prijs want dan doen ze daar acties in). Dat doe je met net hetzelfde programma als dat om foto's af te laten drukken. je kan zelfs ook nog goedkopere kiezen. groetjes
Wij hebben 200€ betaald voor 80 uitnodigingen + envelop. Zelf ontworpen (welja, mijn zus, dat is haar beroep) en gedrukt op speciale manier en duur papier, dus prijs viel énorm goed mee :)
Mijn vader heeft ze ontworpen voor ons, hij is grafisch ontwerper! En de kosten komen op 1,5 euro incl.enveloppe!
Ik denk dat dat een goed gemiddelde is!
ik betaal iets over de 60 euro voor rond de 50 kaartjes met enveloppe en naamstickers :)