Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen op 9 juli 2011 en hebben al : Locatie Traiteur Wet (datum + uur) Kerk (datum + uur) Trouwkleed Uitnodiging (idee) Tafeldecoratie (idee) Kapper + make up Bruidsboeket (idee) Nog te doen Fotograaf (deze week) Stoelen + tafels kiezen Ringen Kledij bruidskindjes Geschenken ... Groeten, Kim ...
Hey Sarah, Wij trouwen op 27 augustus 2011 en staan ongeveer even ver als jou...- zaal ligt vast- trouwdatum (wet) ligt vast- fotograaf (binnen 2w afspraak) Groetjes
Dag Sarah! Wij trouwen ook op 22/07/2011! :) Wij hebben ook nog niet het hele lijstje klaar... *slik* Wij hebben de kerk geboekt, feestzaal en dj... that's it! Het lijkt nog zo ver weg, maar als ik eraan denk wat er nog allemaal moet gebeuren.... Succes!
Hey Sarah! Wij zouden normaal gezien pas in 2012 trouwen, maar we hebben zopas beslist om volgend jaar al te trouwen, in juli of augustus... En bij ons ligt er dus nog niets vast! We hebben wel al een feestzaal gevonden waar we graag ons feest zouden houden, maar die ligt nog niet vast... Een feestzaal leg je volgens mij best zo vroeg mogelijk vast, dus daar gaan we deze week werk van maken, maar voor de rest heb je nog meer dan genoeg tijd om alles te plannen hoor! Ik vraag me soms af welke dingen ik allemaal over het hoofd zie als ik bedenk dat sommige mensen al twee of drie jaar op voorhand beginnen te plannen...