Terug naar overzicht
Hey Jessy Jij trouwt toch ook in districtshuis van Deurne hé. Rond hoe laat? Wij om 10u15 en daarna gaan we ook even langs het Sterckxhof om foto's te trekken met de suite. Om 11u30 worden we dan in de kerk in Borsbeek verwacht. Mijn kleed begint ook stilaan in orde te geraken. In principe kan ik het 11 sept meenemen. Het begint inderdaad te korten. We zijn bezig met de laatste zaken maar vind dat we toch nog heel veel moeten doen. Menu bespreken, notaris, heliumfles halen, naamkaartjes maken, bruidssuiker vullen etc. Enfin, we hebben nog een kleine 3 weken dus moet lukken. Duimen voor mooi weer in ieder geval. groetjes
Jessy, Wel oppassen met de lelies. Controleer of de bloemist er de meeldraadjes uit heeft gedaan. Die maken vreselijke vlekken op kleren die je er moeilijk uit krijgt. Geniet van je dag!
Hoi Sylvia en Isabelle @ Sylvia: Wij trouwen om 10u in het districtshuis, dus ga ik je zeker zien! :-) wij trouwen daarna in de Sint-Rochuskerk in Deurne. Waar ga jij trouwens daarna nog foto's laten trekken van jullie twee? @Isabelle: de lelies worden enkel gebruikt in de versiering. De bloemist zei dit zelf ook al :-) toch bedankt om eraan te denken en geniet zelf ook van je dag!
Hey Jessy Allé, niet te lang trekken dan, dan blijven we binnen ons schema;-) Kunnen we elkaar proficiat wensen in het echt. Grappig hé. Wij gaan in de namiddag naar de luchthaven van Deurne en waarschijnlijk fort van Mortsel. Waar doen jullie je feest? Wij in Lagrange in Massenhoven. groetjes
Hey jessy! Wie is je bloemist? Ik ben ook van deurne en nog op zoek naar 1 in de buurt :-)
Hey Jessy, Zie dat je U kleedje ook in Nderland heb gehaald,scheelt het echt zo in prijs. Heb al wat rondgeneust op de site en het lijkt toch inderdaad zo, we gaan deze week al is een kijkje nemen allezins in Nederland, het is nog een jaartje bijna maar verheug me erop. 2011, word voor ons een druk jaar, een huwelijk en terwijl we met enze bouw bezig zijn dus tijd te kort he. Ik wens jullie alvast een schitterende en onvergetelijke huwelijksdag toe met hopelijk een zonnetje erbij ;) Grtjs
@ Shirley: onze bloemist is Multiflora in de Kreglingerstraat in Deurne. Die bloemist zegt waar het op staat en is zeker niet duur. Zelfs voor een gewoon boeketje vraagt die al niet te veel. Zééker niet bij Abies gaan horen, daar val je achterover van de prijzen!!! @Chrisje: Bij mij was het niet zo zeer voor de prijs te doen (hoewel ik denk dat ze in Nederland toch relatief goedkoper zijn). Ik wilde een kleed van Maggie Sottero en The Honeymoonshop is de grootste verdeler van die kleedjes in de BNL. :-)
@ Sylvia: wij doen ons feest in het Dennenhof in Brasschaat.