Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes voor avondfeest

29-8-2010 19:16:16
Hoi allen,

Wij plannen om volgend jaar te trouwen en zitten nu een beetje met de handen in het haar.
Onze lijst van genodigden is max 90 personen, maar er zitten niet veel feestvarkens tussen.
Ik heb schrik dat als we een traditioneel avondfeest gaan doen met dj, de dansvloer misschien wel eens leeg gaat zijn.

Hebben jullie misschien andere ideetjes?

inge

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 967

veronique
13-8-2010
 Meld misbruik29-8-2010 21:00:01

Dag Inge

Wij hadden maar 67 gasten op ons feest. We hadden daardoor ook een beetje schrik voor een lege dansvloer maar dat was buiten de dj gerekend:-) Een goede dj doet echt superveel. Wij hadden Ludwigs (ww.ludwigs.be), echte aanrader! Hij heeft gespeeld tot 4u en de dansvloer is echt geen moment leeg geweest.

Groetjes en veel succes!
Veronique

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 23:30:45

Ik vind het raar dat mensen denken dat wanneer je met meer mensen bent, dat er dan meer gedanst zou worden...
Wij hebben ook 'maar' 74 personen, maar dit wil toch niet zeggen dat je met een relatief klein aantal personen minder fun zou hebben dan indien er pakweg 150 man zou zijn?

Ik geef Veronique wel gelijk dat de dj hier een hele grote rol in speelt!

goetjes

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik30-8-2010 8:53:02

Hey Inge,

wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Wij nodigen 70 mensen uit voor het avondfeest, waaronder veel niet-dansers. omwille hiervan hebben wij geopteerd om in plaats van met een dj te werken, met een live bandje te werken. Wij hadden hen een paar maanden geleden aan de slag gezien en vonden het super. Zij treden 4 x 45 minuten op en kosten ons evenveel als een DJ normaal zou kosten. Wij hopen dat er hierdoor toch sneller mensen op de dansvloer zullen komen! 

succes met de voorbereidingen en maak je maar niet teveel zorgen.
groetjes, Melodie 

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik30-8-2010 9:50:22

Dag Inge,

Je kan de feestvarkens vragen voor een dessertbuffet als je max. 90 pers wil op avondfeest.
Zo heb je dan de mensen erbij waarvan je denkt dat die wel gaan dansen.

xxx
Kim

ann
2-7-2011
 Meld misbruik2-9-2010 10:30:55

zou er niet bang voor zijn,mijn ouders vierden ooit hun 25jarig huwelijksfeest met 45 gasten,nooit was er zoveel plezier op een dansfeest...

inge

Meld misbruik7-9-2010 8:40:00

@ allen
Alvast bedankt voor de tips. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...