Terug naar overzicht
Dag Inge Wij hadden maar 67 gasten op ons feest. We hadden daardoor ook een beetje schrik voor een lege dansvloer maar dat was buiten de dj gerekend:-) Een goede dj doet echt superveel. Wij hadden Ludwigs (ww.ludwigs.be), echte aanrader! Hij heeft gespeeld tot 4u en de dansvloer is echt geen moment leeg geweest. Groetjes en veel succes! Veronique
Ik vind het raar dat mensen denken dat wanneer je met meer mensen bent, dat er dan meer gedanst zou worden... Wij hebben ook 'maar' 74 personen, maar dit wil toch niet zeggen dat je met een relatief klein aantal personen minder fun zou hebben dan indien er pakweg 150 man zou zijn? Ik geef Veronique wel gelijk dat de dj hier een hele grote rol in speelt! goetjes
Hey Inge, wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Wij nodigen 70 mensen uit voor het avondfeest, waaronder veel niet-dansers. omwille hiervan hebben wij geopteerd om in plaats van met een dj te werken, met een live bandje te werken. Wij hadden hen een paar maanden geleden aan de slag gezien en vonden het super. Zij treden 4 x 45 minuten op en kosten ons evenveel als een DJ normaal zou kosten. Wij hopen dat er hierdoor toch sneller mensen op de dansvloer zullen komen! succes met de voorbereidingen en maak je maar niet teveel zorgen. groetjes, Melodie
Dag Inge, Je kan de feestvarkens vragen voor een dessertbuffet als je max. 90 pers wil op avondfeest. Zo heb je dan de mensen erbij waarvan je denkt dat die wel gaan dansen. xxx Kim
zou er niet bang voor zijn,mijn ouders vierden ooit hun 25jarig huwelijksfeest met 45 gasten,nooit was er zoveel plezier op een dansfeest...
@ allen Alvast bedankt voor de tips. :-)