Terug naar overzicht
Beste Kelly, Wij hebben eergisteren onze film ontvangen. Gewoonweg prachtig hij heeft ons 500€ gekost en hij is bij ons geweest van bij de kapper tot na middernacht. Zeker een aanrader om dit erbij te nemen want zo beleef je de dag toch een beetje opnieuw. We hebben ook een album maar ben blij dat ik toch doorgezaagd heb voor een videograaf en...ook mijn man vindt het nu een prachtige herinnering. Hij is bezig met een website maar hij is nog niet af heeft hij verteld. Leolex Filmstudio in 2590 Berlaar 015/226396 0479218545 leolexfilmstudio@skynet.be Als je nog iets wil weten dan laat je het maar weten mvg Katty
@Kelly, onze videograaf doet dit alleen in omgeving van Antwerpen, dus weet niet vanwaar jullie zijn. Als je van provincie A'pen bent, stuur me dan privé-berichtje, zend ik jou zijn gegevens. Merci voor felicitaties!
Als je mijn een mailtje stuurd kan ik ook wel iemand aanraden! blockxnooyens@hotmail.com
Dag Kelly, Op je huwelijksdag 30 juli 2011 ben ik niet meer vrij. Wens je alvast een zonnige en onvergetelijke huwelijksdag zowel in als buiten jullie hartjes. Groetjes Freddy
Dag Kristel, Je kan vrijblijvend gebruik maken van mijn gratis aanbod in 2011. Ik geef tussen juni en september 2011 een volledige huwelijksfilm cadeau aan 1 koppel. Je betaalt enkel en alleen vervoersonkosten (vanuit Gent). Meer info over dit aanbod en de voorwaarden vind je op www.huwelijksvideos.be . Heb je vragen of wens je meer info over dit aanbod, dan kan je mailen naar info@huwelijksvideos.be of bellen naar 0496 670 215. Met vriendelijke groeten, Pascal Garnierwww.huwelijksvideos.be