Terug naar overzicht
Bij de AVA verkopen ze naar het schijnt flessen Helium Maar ik weet niet of die ballonen dan lang genoeg omhoog blijven. groetjes Evie
ballonnen gevuld met helium blijven max 24 uur
Ik heb onze ballonnen voor de trouw in een speelgoedwinkel bij ons in de buurt de dag voordien laten vullen en hij zei ook met helium zouden ze de dag nadien al wa minder zijn, hij sprak van een soort gel die hij er in ging spuiten en de ballonen zagen er nog super uit de dag nadien
inderdaad in de AVA kan je ze ook kopen :) blijven evenlang (of even kort) omhoog of die andere die je elders koopt , aangezien het niet van het mer k AVA is , maar van het merk balloon time. als je even intikt op google ballonnen en helium ... vind je meteen enkele site's . let op ! vergeet je fles nadien niet terug te brengen , alsook als het van de AVA komt !! Ik heb laatst bij een vriendin 3 lege flessen zien staan , en ze had een nieuwe gekocht , ze wist niet wat ze met de lege flessen moest doen . Deze kan je dus laten hervullen of kan je uw waarborg terug krijgen hé !
http://www.heliumshop.be/producten dit lijkt me wel interesant ( en goeikoper of de AVA dacht ik )