TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
29-8-2010 21:59:13
Geen ervaring hiermee. Wij hadden ons feest in Scala in Beveren en dat was in één woord: af! Ik kan écht niks negatiefs zeggen over deze zaal. Zelfs de rekening achteraf was voordeliger dan voorzien! ;-)
|
|
sabrina
4-2-2011
|
29-8-2010 22:14:44
Zijn deze niet beperkt in aantal gasten? wij zouden met een 100 man zijn? lukt dat?
|
|
rene
|
30-8-2010 8:21:27
hallo, kom je anders eens naar de maalderij kijken??
steeds welkom,
vriendelijke groeten,
René
De Oude Maalderij
|
|
sarah
17-12-2011
|
30-8-2010 11:50:23
Hey;
zelf zijn wij bezig met het Hofke van Bazel . * Je moet wel veel geduld hebben*
Maar ik weet niet of het geschikt is voor een groep van 100 man. Het is nl niet zo groot en volgens mij gaat je gezelschap niet samen kunnen zitten. Van inrichting en sfeer natuurlijk prachtig.
Is het hof ten damme in Kallo niets voor jullie? Prachtige zaal,zeer goed eten, 100 man kunnen zij zonder problemen aan.
Gr
Sarah
|
|
kelly
13-7-2013
|
30-8-2010 12:42:22
wij zijn eens naar een fest in de watermeulen geweest, dat was echt heel goed, lekker eten, vriendelijk personeel.
scala in beveren is ook prachtig, daar heeft mijn stiefzus haar feest gedaan en was ook super. wel een andere prijsklasse dan de watermeulen en het eten was zeker niet beter.
succes nog in elk geval x x x
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-8-2010 13:35:34
@Sabrina: 100 personen lukt zeker! Wij waren met 100 avondgasten en 20 dansgasten en dan was er nog zeker ruimte over!
|
|
Peter
1-7-2011
|
31-8-2010 10:28:17
Heb wel al wat ervaring met deze zaken intussen, heb al een paar trouwfeesten meegemaakt in enkele van die zalen:
1) Scala in Beveren: mooie zaal, maar het eten was echt niet lekker. Al van meerdere mensen gehoord trouwens dat je qua eten niet in Scala moet zijn.
2) Hofke van Bazel: qua locatie en eten in orde (hogere prijsklasse, maar gastronomisch!), maar die bazin is zo'n wrééd rare. :) Persoonlijk zijn we daar ook prijs gaan vragen, maar hebben nooit een offerte gekregen. Als zij nog niet de moeite doet om een offerte te maken, gaan wij daar niet achter lopen hé.
3) Hof ten Damme: al 2 feesten meegemaakt en beide waren super. Lekker eten & mooie locatie.
4) Schaliënhuis lijkt me wat verouderd, maar het is héél lang geleden dat ik daar nog geweest ben.
Eventueel nog alternatieven:
- Zilte Zoen in Elversele (maar wel wat negatieve commentaar hier op de site, weet niet of ze gegrond is)
- Restaurant De Ceder in Kruibeke (langsgeweest, héél goeie keuken, maar misschien iets te klein voor u)
- Art Nouveau in Sint-Gillis Waas (ooit een goeie trouwfeest gehad toen het nog 't Moleken heette weliswaar)
Succes!!!
|
|
Kurt
|
29-9-2010 21:55:16
Hey,
Moet net lukken dat ik op korte tijd op enkele trouwfeesten aanwezig mocht zijn en het laatste was in het Kastelenhof te Stekene. Het was er super vooral de sfeer , bediening, het eten en vooral de locatie. Als ik me niet vergis hebben ze een grote en een kleine zaal. Het eten kwam van een een traiteur uit Sinaai . " Passie voor Eten ". Ht was echt tot in de puntjes in orde.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|