Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema sweet love/life? ..

29-8-2010 23:47:18
Ik zou toch graag heel onze trouw in elkaar willen steken rond 1 bepaald thema of een bepaalde kleur .. Eerst dacht ik aan lime groen om rond te werken maar toen ik verder dacht dacht ik ook aan onze gemeenschappelijke hobby .. Sinds mei zijn we namelijk heel erg bezig met het bakken en decoreren van cupcakes (koekjes, taarten) en we willen hier echt in verder gaan. Daarom leek een thema sweet love (of sweet life?) me ook wel leuk. Maar wat kan ik hierbij dan nog allemaal bedenken? Sowieso laten we een ijskar komen na de kerkdienst aangezien mijn verloofde een echte ijsjes freak is .. Ook cupcakes of koekjes als bedankjes zien we wel zitten. Onze zaal staat bekend om zijn dessertenbuffet dus dat zit ook al wel goed. Wat nog? Ideeën voor de uitnodigingen?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 620

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-8-2010 14:17:09

Ja ik weet natuurlijk niet in hoeverre alles haalbaar is...
Wij gaan bijvoorbeeld onze uitnodigingen persoonlijk aan iedereen gaan afgeven.
Misschien is het leuk om je uitnodiging niet op een traditionele kaart te drukken , maar op doosjes ? en in die doosjes zitten dan de cupcakes ! :)
maar dit geld dus enkel bij het persoonlijk afleveren ... anders wordt het een boeltje vrees ik !

maar ik zie net dat je dit al ongeveer doet als bedankingkjes ...

wel in ieder geval , ik kan mij inbeelden dat de cupcakes kleurig en fleurig zijn ? zo een beetje snoep kleurig , misschien werk je wel met smarties of mnm's erop ?
dan kan je die snoepjes ook gebruiken in de versiering ...
ik heb ook al die eetbare confetti's gezien voor op de cupcakes en taarten , wel gekleurde confetti kan je dus ook al gebruiken ...
Als je sweet life als thema neemt kan dit ook ruimer genomen worden natuurlijk , dus niet alleen cupcakes , maar alles wat met zoet te maken heeft :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik30-8-2010 15:24:30

Thx Kelly :) Goh, we zijn er helemaal nog niet uit hoor wat, hoe, .. Dus de bedankjes ook nog niet helemaal :) Ik zag daarnet op internet mensen die bij iedere persoon aan tafel een grote koek in de vorm van een hart en met hun naam op hadden gelegd (mooi verpakt in plastic folie) - dat vond 'k ook wel leuk. Is dan meteen een plaats aanduiding en een bedankje.

Mijn verloofde is wel enorm voor felle kleuren dus daar kunnen we ook wel wat mee. Het mag inderdaad best wel ruim, niet enkel cupcakes.
Als er nog iemand ideeën heeft .. :) Ik ben zelf grafisch vormgever en werk bij cartarosa - maak dus dag in dag uit trouwkaarten, maar voor jezelf is dit toch heel wat moeilijker hoor :) Mensen verwachten er ook zoveel van eh :s

Patty

Meld misbruik20-9-2010 10:19:37

als je een adresje wil voor een ijskarretje in de regio van antwerpen weet ik er wel eentje hoor.
deze komen zo met een oude triporteur aan de kerk en zitten in niel.
patty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...