Terug naar overzicht
Ja ik weet natuurlijk niet in hoeverre alles haalbaar is... Wij gaan bijvoorbeeld onze uitnodigingen persoonlijk aan iedereen gaan afgeven. Misschien is het leuk om je uitnodiging niet op een traditionele kaart te drukken , maar op doosjes ? en in die doosjes zitten dan de cupcakes ! :) maar dit geld dus enkel bij het persoonlijk afleveren ... anders wordt het een boeltje vrees ik ! maar ik zie net dat je dit al ongeveer doet als bedankingkjes ... wel in ieder geval , ik kan mij inbeelden dat de cupcakes kleurig en fleurig zijn ? zo een beetje snoep kleurig , misschien werk je wel met smarties of mnm's erop ? dan kan je die snoepjes ook gebruiken in de versiering ... ik heb ook al die eetbare confetti's gezien voor op de cupcakes en taarten , wel gekleurde confetti kan je dus ook al gebruiken ...Als je sweet life als thema neemt kan dit ook ruimer genomen worden natuurlijk , dus niet alleen cupcakes , maar alles wat met zoet te maken heeft :)
Thx Kelly :) Goh, we zijn er helemaal nog niet uit hoor wat, hoe, .. Dus de bedankjes ook nog niet helemaal :) Ik zag daarnet op internet mensen die bij iedere persoon aan tafel een grote koek in de vorm van een hart en met hun naam op hadden gelegd (mooi verpakt in plastic folie) - dat vond 'k ook wel leuk. Is dan meteen een plaats aanduiding en een bedankje. Mijn verloofde is wel enorm voor felle kleuren dus daar kunnen we ook wel wat mee. Het mag inderdaad best wel ruim, niet enkel cupcakes. Als er nog iemand ideeën heeft .. :) Ik ben zelf grafisch vormgever en werk bij cartarosa - maak dus dag in dag uit trouwkaarten, maar voor jezelf is dit toch heel wat moeilijker hoor :) Mensen verwachten er ook zoveel van eh :s
als je een adresje wil voor een ijskarretje in de regio van antwerpen weet ik er wel eentje hoor. deze komen zo met een oude triporteur aan de kerk en zitten in niel. patty