Terug naar overzicht
Wij zijn de zaal ook gaan bezichtigen, en waren ook onder de indruk, heel mooie zaal !! MAAR we vonden toch een aantal minpuntjes ook ....Zo is er geen airco in de zaal, maar enkel een ventilatiesysteem. Toen wij de zaal gaan bezichtigen zijn, was het die dag zonnig en ongeveer 22°, en ik vond het in de zaal toen al drukkend warm ...Stel u voor dat je er dan zit met 100 man en het is een snikhete dag - zoals we er in juli wel een paar gehad hebben !!! Ook het feit dat je telkens de trappen op en af moet om naar het toilet te gaan ..Voor oudere mensen - of als je al een glaasje teveel op hebt :) - is dit niet evident ... We vonden het een hele mooie zaal, maar meer geschikt voor een toffe fuif met allemaal jonge mensen dan voor een trouwfeest, op de klassieke manier....
Beste Hilde, bedankt voor je reactie. Daar vrezen wij inderdaad ook een beetje voor... Geen idee of een ventilatiesysteem dit een beetje kan verhelpen.. Mag ik je vragen welke zaal jullie uiteindelijk genomen hebben dan? Is dit ook een zaal waar je zelf de catering kan kiezen? Groetjes!
Hallo, Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Snip in Moorsel ....Daar kan je de catering jammer genoeg niet zelf doen ...We wilden dit ook zo doen, enkel locatie kiezen en zelf instaan voor de catering en decoratie e.d., maar we hebben dat idee laten varen ....Komt uiteindelijk toch iets duurder uit, en het is moeilijk om enkel een locatie te vinden. Maar De Snip heeft een hele goede naam, alleen maar positieve dingen over te vertellen ! Ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar misschien kan ik je ook De Letterhoeve aanraden in Sint-Lievens-Houtem. Is een hoeve waar trouwfeesten gegeven worden met een "zuiders" tintje ...De eigenaar ervan is een fotograaf, die de geboortekaartjes van onze kindjes gemaakt heeft. Wij hebben niet voor dit concept gekozen, omdat wij daar het geschikte publiek niet voor hebben op onze trouwfeest ...tja, men moet met veel rekening houden hé ...
Slechte ervaring hier!