Terug naar overzicht
Bij ons zijn er echt keiveel echt beginnen wenen op 'Have a little faith in me'. Valerie & Geert
dag Katrien, wij zijn zaterdag getrouwd en hadden een mis met heel wat kippenvelliedjes :) - voor haar (Gene Thomas) - someone like you (uit de musical 'Jekyll & Hyde') - parce que c'est toi (Axelle Red) - Feels like home (uit de film 'The notebook')
Hoi Katrien, bij mijn vriendin zong zangeres Alina een paar italiaanse liedjes. Dat was echt een kippevel moment! Nella Fantasia Terra Umana Ave Maria Groetjes Elke
Beste Katrien, Luister eens naar de titelsong uit de de film'la vita é bella', genaamd 'beautiful that way' van Noa; Dit nummer zing ik vaak in huwelijksmissen en het is een héél vrolijk deuntje die de ganse kerk aan het glimlachen brengt...probeer maar. Veel succes en proficiat! Ann Borgonjon- ABOSONGS, livemuziek voor GROTE momenten
Beste Katrien, Mijn kippenvelmoment is ongetwijfeld "you are so beautiful to me" van Joe Cocker bij de intrede. Spelen wij vaak en is echt een aanrader. Succes! Tiffany (www.art-times.be )