Terug naar overzicht
hey, wij hebben die van ons laten maken bij Gerda de Vrij in Antwerpen. zijn we zeer content van!! goudprijs blijft wel goudprijs! die van ons zijn samen €1300. Maar wij hebben er zeer brede! dit scheelt dus zeer veel in prijs. Succes
Hey, Wij hebben goude ringen met de hand gemaakt en hebben er 1600 Euro voor betaald. Nu moet ik wel zeggen dat mijn ventje geen smalle vingers heeft en zoals inge zegt dat scheelt ook al. Succes Groetjes Tineke
bij Wim Meeuwsen kun je dat ook laten maken, hij heeft prachtige ringen maar ik weet niet hoeveel je dat zou kosten
die van ons hebben genoeg gekost, vooral de mijne, maar zijn beide wit goud, met hand gemaakt en met de nodige diamantekes in de mijne. maar gewoon goed zoeken en op voorhand beslissen wat je eraan wil geven.
Hi Ilse, de prijs hangt natuurlijk sterk af van de dikte en breedte (zeker omdat de goudprijs zo hoog is) en het aantal steentjes zoek anders een op Google naar "originele witgouden trouwringen"
de prijs word vooral bepaald door de goudprijs, die momenteel tamelijk hoog ligt. en daarna natuurlijk door de dikte en de breedt van de ring en af je veel schittering wil wat de goudssmid daar dan bijrekend voor het ontwerpen verschilt enorm gewoon even prijsschatting gaan vragen bij verschillende en dan een beslissing nemen maar neem de beslissing niet alleen met je portefeuille, maar ook met je gevoel bij ons hebben ze uiteindelijk een goede 1500 € gekost, maar de kostprijs zit hem vooral in mijn man zijn ring, hij heeft nogal grote handen! groetjes eva
Hey, Wij hebben onze ringen laten maken bij Tine Vindevogel in Zwevegen. En zijn er heel tevreden over. Op onze eerste afspraak hebben we zelf actief meegewerk aan hoe onze ringen er gingen uitzien. En daarna zijn we nog 2 keer gaan passen. Het leuke is wat wij een unieke ring hebben waar we 200% achter staan. Je kan haar altijd eens contacteren : http://www.tinevindevogel.be/ Mvg,
Hallo, Onze ringen komen van Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt). Zij is in vergelijking met andere juweel ontwerpers echt niet de duurste en ze levert heel mooi werk. Ze heeft ook een website (mss even google-en). GroetjesAnnelies
hi Ilse, goe idee om iets persoonlijks in je trouwringen te leggen, hebben wij ook gedaan onze ringen kwamen van bij Aura in Zele - is tegen Lokeren/Dendermonde, dus weet niet of dit in de buurt is (www.aura-online.be) je kan daar zelf kiezen voor de breedte, aantal steentjes en eventueel zelf een motief meebrengen, ... wij hebben gekozen voor een ring met buitengravure met een eigen tekst veel succes met de zoektocht :-)
Dag Ilse, Ik weet niet van welke regio je bent, We hebben die uit Brugge Kungi ofzo iets. Idd afhankelijk van de prijs van goud op dit moment en de dikte en de nodige steentje. Bij ons was het 1200€ (niet te dik en geen steentjes enkel onze initialen). Groetjes, S
Dag Ilse, Ik kan je helpen bij het maken van je trouwringen, indien interesse mag je me een mailtje sturen ilse.casteels@telenet.be Groetjes Ilse