TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
18-6-2011
|
31-8-2010 7:02:04
Hallo,
Wij werken met 2 kleuren lichte kaki en creme.
Het komt vooral omdat onze trouw draait om de jaren 40.
Dus de meeste mannen doen een kaki uniform (onze hobby) aan, en de rest draagt kledij van die tijd.
Voor de rest gaat ons feest in een fort door. De tafelkleren zijn licht kaki, en omdat ik zo van bloemen hou gaat we werken met creme-kleurige bloemen.
Groetjes en veel succes !
|
|
Stephanie
10-6-2011
|
31-8-2010 9:12:56
Ej,
Wij gaan de zaal versieren met rood-wit, aangezien het een vrij donkere zaal is heb ik gekozen voor het wit en zal ik proberen te decoreren met rood. In hoeverre we dit gaan doortrekken, weten we nog niet. Maar de suite moet hier geen rekening mee houden...
Succes!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
31-8-2010 10:12:22
Onze uitnodigingen zullen uit de kleuren donkergrijs en fuchia bestaan, dus we gaan de heren in een donkergrijs kostuum steken met fuchia das. Op alle terugkomende documenten gaan we met dezelfde lay-out/kleuren werken. Ik vind het enkel moeilijk om dit ook te eisen van de dames in de suite... Een vriendin van me stelde voor dat iedereen ergens fuchia moest laten terugkomen (in een schoen, sjaal, juweel, ...) maar ik vind dat een te moeilijke kleur om te combineren met andere kleuren. Dus dat ga ik niet doen.
Wel proberen we versieringen van bedankjes etc allemaal te voorzien van fuchia en donkergrijs en misschien ook in de bloemen fuchia laten voorkomen... bruidsboeket ook nog niet zeker over...
|
|
Tamara
24-6-2011
|
31-8-2010 10:14:02
ik had gedacht aan fris geel voor de zomer volgend jaar :)
ik ga dit toch proberen te verwerken in de uitnodigingen, bloemen, overige decoratie, bedankjes, ballonnen en misschien zelfs mijn schoenen :D maar daar ben ik nog heel hard over aan het twijfelen :)
|
|
kelly
24-6-2011
|
31-8-2010 12:09:39
wij werken met een donkerder rood ( beetje wijn rood ) en creme kleur. onze volwassen bruidsmeisjes zullen deze kleuren dragen ( of toch accenten hiervan ) alsook de bruidsjonkers en de bruidskindjes. Ook ik en mijn aanstaande zal deze kleuren combineren . deze kleuren zullen ook in de tafel versiering terug komen en we laten ook balonnen op aan de kerk in die kleuren. Aan de stoelen zullen ' pomanders ' hangen die ook beide kleuren zullen vertonen ... maar we doen alles dusdanig dat het niet storend blijft.
|
|
Kim
21-5-2011
|
31-8-2010 12:55:10
Iemand die werkt met lime groen? Dat vind 'k wel mooi ..
Zou hier wel eens voorbeeldjes van willen zien :)
|
|
Yicke
26-2-2011
|
31-8-2010 14:28:03
Wij werken met ecru/net-geen-wit en zwart.
De kleuren zijn doorgegeven aan de suite, maar ik denk niet dat ze er rekening mee gaan houden, al past het kleedje van mijn mama er wel prima in.
De heren lopen in jacquet, dus dat is sowieso zwart/grijs met wit hemd en geen ecru.
Mijn jurk is net-geen-wit wit, dus dat past wel, de bloemen zullen ook allemaal off-white zijn (wit-witte bloemen bestaan nu eenmaal niet)...
Ik probeer de kleuren zo veel mogelijk door te trekken in de uitnodigingen, tafellinnen, de bedankjes, gastenboek etc, maar ben neit van plan om extreem te gaan doen en bridezilla-neigingen te ontwikkelen of zo.
|
|
Thomas
9-4-2011
|
31-8-2010 15:15:03
wij werken met wit zwart en groen. Uitnodigingen en al het drukwerk is in deze kleuren. We werken met zwart groene versiering op onze witte tafels. Ook onze bedankjes zullen in deze kleuren zijn.
Ikzelf zal ook een groene riem en sokken dragen ;)
Enzovoort :)
|
|
Karlien
27-8-2011
|
31-8-2010 21:34:01
Dag Kim, Wij hadden ook lime (lente) groen in gedachten als kleuraccent op onze trouw. Ik heb hier nog niet over gebrainstormd... Ik zal je op de hoogte houden! Groetjes, Karlien
|
|
Jessica
5-11-2010
|
31-8-2010 22:26:55
Hey,
Omdat wij trouwen op 5 november draait alles rond de herfst...en natuurlijk de mooie herfstkleuren! Alles is in het bruin, oranje met enkele accenten. De uitnodigingen, de tafelversiering, de bruidstaart, mijn bruidsjuwelen zijn in de herfstkleuren en ook mijn bruidsboeket is gemaakt in de vurige herfstkleuren! Ik wil absoluut geen superwitte bruid zijn omdat ik zelf nogal kleurrijk ben aangelegd. Maar ieder zijn ding natuurlijk, dat lime-groen is ook altijd heel mooi. Of dat felblauwe of appelblauw-zeegroen is prachtig in het voorjaar en de zomer!
Veel succes allemaal met jullie kleurenpalet! Groetjes!
|
|
Emmy
13-8-2011
|
31-8-2010 22:49:17
Hey Kim,
gewoon op google, lime green wedding intikken en dan op afbeeldingen, pagina's in overvloed met foto's ....
grtjs
|
|
heidi
|
1-9-2010 9:10:06
wij hadden alles in de kleren grijs, ivoor en oudroze gedaan.
Kleed in ivoor, kostuum man, kindjes in grijstinten, bloemen in oudroze...
Ivoorkleurige bloemen voor kerk, menu en uitnofigingen in het grijs,
ook zaal was grijs getint...
|
|
Sanne
23-10-2010
|
1-9-2010 9:19:28
Toevallig gaan wij limegroen (met wit) gebruiken als thema. Dat trekken we door in de uitnodigingen, naamkaartjes, menu's, versiering, bruidsboeket en bedankjes. Enkel niet in de kleding en de corsage's, corsage's had ik al voor we dit besloten (ivoor) en in de kleding vind ik dit wat te veel worden, dus we werken enkel met accenten in de zaal. Helaas kan ik je dus nog geen foto's laten zien want ik trouw pas 23 oktober!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|