Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

31-8-2010 8:02:19
Beste Bruidjes en bruidegommetjes (in spe),

Na terug een huwelijk meegemaakt te hebben van de nicht van mijn toekomstige man, Stefanie en Bjorn, hebben we de zin gekregen om heel wat inspiratie op te doen voor onze misboekjes. We hebben al heel wat voorbeeldjes gezien,maar weten niet echt wat je er allemaal moet inzetten,het verschilt van koppel tot koppel. staat dit in een vbmisboekje die je krijgt v de priester?? Alle tips, hulpjes, vb'jes zijn zeer welkom.

DEBORAH
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 815

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik31-8-2010 8:20:30

Als je mij een mailtje stuurt op tineke.delplace@telenet.be stuur ik ons misboekje door.

Nog veel plezier met de voorbereiding.

Groetjes

Tineke

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik31-8-2010 8:46:35

Op internet kan je verschillende sites vinden waar de deeltjes die in het misboekje meestal voorkomen opstaan en zijn uitgelegd. Ook kan je verschillende voorbeelden vinden van mensen. Je kan dit gewoon via google zoeken 'misboekje huwelijk' of 'boekje huwelijksviering' enz...

Veel succes!

An
11-6-2011
 Meld misbruik31-8-2010 9:37:03

Wij hadden hier al 3 verschillende misboekjes liggen en hebben die naast elkaar gelegd om de structuur te bekijken en die kwam grotendeels overeen. Daarna eens rondgekeken op internet en daar vind je veel terug ivm de structuur.
Zondag zijn we er dan samen om 17u aan begonnen, ieder achter zijn computer :-) en om 22u15 was het misboekje af. Alleen nog de muziek en de trouwbeloftes. Al ligt de muziek grotendeels vast maar moeten we eerst met het koor bespreken wat haalbaar is.

Ik had er eerst schrik voor om er aan te beginnen maar uiteindelijk als je het met 2 kan doen kan je meteen zeggen wat je leuk vindt en wat niet en dan gaat het wel vlot.

Veel succes!

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik31-8-2010 14:25:09

We hebben ook een heel pak boekjes doorgenomen en wat gesurft.

Onze pastoor heeft ons ook een heel aantal voorbeeld-boekjes gegeven, zodat we de structuur van de viereingen konden over nemen.

En nu hopen dat hij alles goedkeurt hè, boekje is sinds vorige week binnen ;-)

Tip: vraag voorbeeldjes aan je priester en sla dan aan het googlen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...