Terug naar overzicht
Hey Tania, Hier in Belgie kan je ook mooie kortingen hebben hoor. Ik ken 2 outlets waar ze mooie kleedjes hebben met (soms) meer dan 50 % korting. Pierre-Yves & La Sposa. Veel plezier met je zoektocht. Groeten, Kim
Ik heb mijn trouwkleed daar gekocht. Het ging allemaal een beetje per toeval, maar ik ben heel erg tevreden over die winkel. Wij zijn daar echt als prinsessen behandeld. Ze hebben veel tijd voor ons uitgetrokken en ik kon rustig op mijn gemak jurken passen. Ik voelde me ook helemaal niet onder druk gezet om dan een jurk te kopen. Het was echt heel fijn! Ze waren daar veel vriendelijker dan in Leuven (bij Linx). Omdat ik van België kwam hebben ze het ook zo geregeld dat ik normaal gezien maar 1 pasbeurt heb. Ik heb ook nog een beetje extra korting gekregen en een vestje voor als het koud is, helemaal gratis!! Ik ben dus echt heel tevreden over die winkel en ben blij dat ik mijn kleed daar heb gekocht!
Hej Tania, ik ben zeker tevreden van Koonings! Het was voor mij 2uur rijden, maar de service en vriendelijkheid maakten dat goed. Ik ben idd slechts 1x gaan passen en 2dagen voor de trouw was de laatste pas en mocht ik mijn kleedje meenemen. Er moesten wel nog enkele dingen aangepast worden, maar dat werd onmiddellijk in orde gebracht. Ik had een soldenkleedje genomen, maar het was tiptop afgewerkt. Zeker een aanrader, hoewel er in de buurt waarschijnlijk ook wel goede winkels zullen zijn... Veel succes nog!
Hallo, ik personlijk kan niet veel zeggen allen dat mijn kennis en haar 2 zussen daar best sleche ervaring mee hadden dus weet ik het niet!!! Zij had haar derde pasbeurt en de jurk is nog steeds niet goed!!! Gr Venesa