Terug naar overzicht
Hallo, wij nemen jullie 2de optie. Maar wij trouwen voor de wet ook in de namiddag. Bij ons is het dus om 10u30 aankomst suite. Zij krijgen broodjes en drank en wij vertrekken om 11u om onze foto's te gaan trekken. Daarna keren we terug voor nog wat familiefoto's en dan om 14u30 wet en 15u30 kerk.
Aja, wij picknicken dan ook bij onze foto's ;).
Hey, Wij doen wet + kerk in de voormiddag : 08.00 Kapper,… 09.30 Ophalen Kim 10.00 Wet 11.00 Kerk 13.00 Broodjes maaltijd bij ons of op locatie 14.00 Fotoschoot met Chanel (optie :D ) 14.30 Vertrek Kasteel Ter leyen 15.30 Fotoschoot Kasteel Ter leyen 17.00 Eerste receptie 18.30 rust 19.00 Receptie + avondfeest XxX
08.00 Kapper,…
09.30 Ophalen Kim
10.00 Wet
11.00 Kerk
13.00 Broodjes maaltijd bij ons of op locatie
14.00 Fotoschoot met Chanel (optie :D )
14.30 Vertrek Kasteel Ter leyen
15.30 Fotoschoot Kasteel Ter leyen
17.00 Eerste receptie
18.30 rust
Wij nemen ook jullie tweede optie. Wij trouwen net als jullie om 11 uur voor de wet. (maar het kan nog zijn dat we het naar 10 uur verzetten) 11.30 vertrek naar fotolocaties + picknick met suite (dit kan ook 10.30 worden) 14 uur trouw voor de kerk. 16 uur receptie ( dit is vroeger als we er vroeger zijn, de zaal is daar heel soepel in) Dat was volgens de fotograaf een ruime speling om veel mooie foto's te nemen. En zo een picknick is ook nog een gezellig en levert ook nog eens extra leuke foto's op.
Wij nemen ook jullie tweede optie. Wij trouwen net als jullie om 11 uur voor de wet. (maar het kan nog zijn dat we het naar 10 uur verzetten)
11.30 vertrek naar fotolocaties + picknick met suite (dit kan ook 10.30 worden)
14 uur trouw voor de kerk.
16 uur receptie ( dit is vroeger als we er vroeger zijn, de zaal is daar heel soepel in)
Dat was volgens de fotograaf een ruime speling om veel mooie foto's te nemen. En zo een picknick is ook nog een gezellig en levert ook nog eens extra leuke foto's op.
Bij ons kon je voor de kerk enkel kiezen tussen 13u30 en 15u dus hebben we 15u gekozen. Mijn familie komt ook van ver en we konden ook enkel in de voormiddag trouwen dus staat het burgerlijk huwelijk om 12u30. ik moet dus om 6u bij de kapper zijn, daarna make-up en om 9u vertrekken we voor foto's zodat we op tijd terug zijn voor als de suite om 11u30 bij ons toekomt. Na de wet is er bij ons een broodmaaltijd en tijd voor foto's met de suite. Vermits iedereen van zover komt hebben we er voor gekozen om na de mis direct te beginnen met de receptie omp 17u
Hoi Babs, wij gaan het volgende week zo doen: 7u15 kapper 9u00 make up 9u45 Aankleden 10u30 aankomst bruidegom 11u00 wettelijk huwelijk 11u30 foto's met familie + deel van onze reportage locatie 1 12u45 broodjes lunch bij ouderlijk huis bruid 13u30 Fotoreportage locatie 2 15u20 verzamelen suite terug bij ouderlijk huis bruid 15u30 kerkelijk huwelijk ca. 16u30 einde kerkelijk huwelijk Tegen 17u zijn we dan goed en wel vertrokken richting feestzaal/hotel 19u ontvangst gasten. Dit komt een beetje in de buurt van jullie optie 2 denk ik hé. We hebben gekozen om de mis laat te zetten zodat de mensen die naar de mis komen én die van verder moeten komen niet al te veel tijd moeten opvullen tussen mis en feest. Als zij ergens een uurtje ergens iets gaan drinken is het gat al opgevuld. Het is ook nog een half uurtje rijden naar de zaal dus... Terwijl wij foto's nemen zijn in de namiddag kan en deel van de suite (die van verder komen) al gaan inchecken in het hotel. De rest kan gewoon bij mijn moeder thuis blijven. Of diegene die willen mogen mee op fotoreportage van mij. Tussen 17u30 & 19u00 kunnen wij even op adem komen in onze suite in het hotel/zaal en kijken of alles in orde is! Hopelijk raak je eruit! Alvast véél succes! Groetjes Tinne