Terug naar overzicht
Hey Inge, Dit vind ik echt wel jammer voor jullie! Veel succes met het verder zoeken naar een zaal, er valt zeker en vast nog wel iets uit de bus !!! Groetjes Orily
Ik hoop dat jullie vlug een andere zaal vinden! Veel succes met de zoektocht.
Nog enkele zalen in de buurt: - Den Eyck in Kasterlee (hier doen wij ons feest) - Priorij van Corsendonk in Kasterlee - Paterspand in Turnhout (oude kerk) - De Vesten in Laakdal. Hopelijk vinden jullie nog een zaal!
Wat erg :( Wij zijn in de residentie te Lichtaart getrouwd. Kan er maar enkel lof over spreken. Mss is deze nog vrij? Groetjes, Laura
Wij zijn ook bij De Notelaer in Kasterlee geweest. We passeerden en zijn er gestopt. We belden aan en kregen een onbeschoft iemand via de parlofoon. Nadat we een tiental keren gezegd hadden wat we wilden weten zei die persoon, ik kom eraan. Na een tiental minuten was die persoon er nog niet. Nog even gewacht. Nog eens aangebeld. Nog even gewacht en dan zijn we maar doorgegaan. Wij geven ons avondfeest in De Kapelhoeve in Turnhout.
Ow, wat een domper ! Maar je kan het zo bekijken : wees blij dat het nù gebeurd is. Het geeft een goed idee van hoe weinig "professioneel" ze de zaken daar aanpakken, ondanks de mooie uiterlijke verpakking ! Jullie hebben nog tijd genoeg om beter te vinden.