Terug naar overzicht
heel tof
Ah Geert, ben jij het! :-) Had het al op Facebook gezien, goed gedaan man! Maar waar is Iggy Pop gebleven??
Hoi Tinne, jij gaat dus ook trouwen ;-) Jullie op 9/7, wij vorig jaar op 4/7! Als je nog tips nodig hebt weet je me te vinden he ;-) Alvast proficiat!
Dag Geert Wat een leuk filmpje. Mooie herinnering... En origineel danswerk natuurlijk Waar zijn jullie eigenlijk getrouwd? Ziet er een toffe locatie uit. Groetjes, Katleen
@ Katleen: die locatie 'bestaat' niet meer. Dat was Kasteel van Hoen in Geetbets. Maar er zijn nu problemen met de zaal of zo. We hebben al verschillende verhalen gehoord. De zaal zelf en het feest waren wel als een droom!
gewoon de max.......................................
azo dwaas met een homo skivve
Ik ben er nu toch ook niet echt wild van...
Ik ben hier persoonlijk ook niet zo voor te vinden. Er staan zo al verschillende filmpjes op youtube, en vind dit niet dansen, dit is voor mij 8min onnozel doen. Wij hebben ook een mix van 2 liedjes gedaan, maar wel deftige liedjes met echte dans(danslessen voor gevolg)
Hey, Kasteel Van Hoen zou toch nu terug open zijn.... Geert, hoe was de ervaring ginds? Mooie locatie? En voor hoeveel personen?