Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Online trouwringen bestellen?

31-8-2010 18:36:23
Hallo,

wij trouwen volgende maand al (nl op 08/10). Nu zijn we nog steeds op zoek naar trouwringen. Maar we willen geen dure exemplaren, daar ons budget ook maar beperkt is.
Nu heb ik een aantal sites gevonden met hele mooie ringen, maar alleen online te bestellen. Ik twijfel hier enorm aan. Is het wel te betrouwen? Heeft er nog iemand zo zijn ringen gekocht?

Bedankt om jullie meningen te posten!

Groetjes

KELLY
8-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1547

lies
2-7-2011
 Meld misbruik31-8-2010 18:40:07

Hoi kelly,

ikzelf zou ook niet meteen durven bestellen via internet. Alleen voor de maat enzo...
Maar wat ik wel kan aanraden zijn ringen in edelmetaal! Heel modern, lekker veel keuze en enorm!!! goed van prijs.
Gewoon te verkrijgen bij de juwelier...

xxx

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik31-8-2010 18:53:20

misschien moet je eens kijken op de site van Amici ?
daar kan je ook kijken welke winkels dit merk in hun gamma hebben.
je kan al voor 200 euro 2 mooie ringen hebben ;)
zelf nog goedkoper.
Alleen zijn ze dan van staal , er zijn ook zilveren tussen. en als je dan iets duurder gaat , dan heb je ook wit gouden ringen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-8-2010 19:28:44

De onze zijn van Amici. Iets meer dan 200 euro voor de twee. Ze zijn idd van staal, dus je kan ze niet laten vergroten of verkleinen, maar ze blijven wel eeuwig mooi!

sarah
15-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 0:13:40

Wij hebben eigenlijk vriendschapsringen gekocht! Ook online. Ze zijn van zilver en mat met structuur in dus blijven ze ook langer mooi.
Wij hebben eerst zo een setje pasringen toegestuurd gekregen. Via mail de maat doorgegeven en ze staken 2 weken later netjes ingepakt in de brievenbus.

Ze waren heel goedkoop dus ook eventjes mijn twijfels gehad maar ze zijn supermooi en helemaal ons ding. Ons budget was ook heel beperkt. We dragen beide geen ringen (wegens werkomstandigheden) en ik heb er een handje van weg om al mijn juwelen kwijt te spelen :-(

Anne

Meld misbruik1-9-2010 8:49:25

Hi Kelly,

is idd een beetje moeilijk ivm de maat en dergelijke denk ik
persoonlijk heb ik toch wat tijd vrijgemaakt om de goede trouwringen te vinden, want deze heb je toch (hopelijk) voor je leven hé
staal en dergelijke zijn natuurlijk veel goedkoper, maar met goud kan je later je ring laten aanpassen (vergroten, verkleinen, steentjes bijzetten, ...) - maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze

er is best wel wat online aanbod denk ik, zoek anders eens op google:
http://www.google.be/search?hl=nl&rlz=1T4GFRE_enBE323BE323&q=trouwringen+online&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=

veel succes !
Anne

Sanne
23-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 9:01:30

Wij zijn gisteren net onze trouwringen gaan bestellen bij fede di oro en we zijn echt super tevreden. Wij hebben een model gekozen (in witgoud) dat toevallig ook op de website stond (760 euro) en ik heb nog 10 extra steentjes in mijn ring laten plaatsen, en wij hebben 396 euro betaald! We hebben wel nog oud goud ingeleverd (een ketting en mijn vader zijn oude zegelring) Maar dan nog vallen de prijzen goed mee, je krijgt volgens mij ook standaard nog 20% korting op de prijzen van de website!
Veel succes!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-9-2010 11:28:26

dag, Wij hebben zilvere ringen gekocht. Mijn man mag voor op zijn werk geen ringen dragen en ik zelf ben geen ringen fanaat. Dus was de keuze vlug gemaakt. Onze ringen met naam en datum was 80 euro..

Groetjes frida

Joke
7-8-2010
 Meld misbruik1-9-2010 12:58:53

Ik zou toch in jullie plaats naar een winkel gaan... Via een website trouwringen kopen vind ik maar bizar en ook niet te vertrouwen, wie weet wat voor ringen krijg je nadien.

En of ze dan echt passen is ook een andere vraag.

Joke

Nathalie
7-7-2012
 Meld misbruik3-9-2010 13:10:20

Ik zou wel oppassen met ringen van staal, hoor. Ze zijn inderdaad wat goedkoper dan zilveren of gouden ringen, maar ze blijven zeker niet zolang mooi... Toen we pas verloofd waren (nu een dikke maand geleden) ben ik samen met mijn vriend naar een juwelier geweest om voor hem een verlovingsring uit te kiezen. We wilden er niet al te veel geld aan spenderen (omdat die ring binnenkort toch vervangen wordt door een trouwring, het was vooral symbolisch :-), en omdat ze bij die juwelier geen zilveren verlovingsringen hadden, enkel witgouden (die toch al gemakkelijk 800 euro kostten), hadden we besloten om voor een ring van staal te gaan. Zeker bij een man vind ik zo'n ring wel mooi, omdat die toch een beetje 'stoerder' staan, en de verkoopster had ons bovendien verzekerd dat die ringen eigenlijk altijd mooi blijven... Maar dat is dus helemaal niet het geval!!! Nu, een dikke drie weken nadat we de ring hebben gekocht, staat die al vol krassen, en het verschil tussen het matte en het glanzende gedeelte van de ring is bijna niet meer te zien! Terwijl de ring toch 150 euro heeft gekost! Ik ben er dus helemaal niet tevreden mee, en ik zou voor mijn trouwringen toch voor een zilveren of gouden exemplaar gaan. Ze moeten tenslotte een leven lang meegaan!

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik7-9-2010 21:15:33

Hallo Bruidjes!

bedankt voor de reacties!
We zijn woensdag toch maar gaan kijken voor trouwringen bij ons in de buurt. Eerst kwam die verkoper af met ringen van 600 a 800 euro het stuk. Maar daar kunnen we echt zoveel niet aan geven.

Uiteindelijk hebben we gekozen voor 2 identieke zilveren ringen. Met mat en blinkend. Ik vond die zelfs mooier dan de duurdere. Maar ik hoor de mensen al komen: welk materiaal is dat? En dan ga ik hoogstwaarschijnlijk nogal beschaamd zijn dat we "maar" zilveren exemplaren hebben uitgekozen want ze kosten slechts 30 euro het stuk. :-) Maar aan de andere kant :We zijn ook geen pasverliefd stelletje maar er staat al 10 jaar op onze teller en 2 zonen :-) dus er zijn belangrijker dingen die ons verbinden dan 2 ringen.

Toch eigenlijk gek hou een mens inzit met wat andere mensen van hun gaan denken!

In ieder geval heel fel bedankt voor jullie reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...