Terug naar overzicht
Hey,dit is wel riskant om te versturen ( gaat vlug kapot) of wel duur als je een goede verpakking wil ...Wij vonden dit ook tof; maar wij hebben dit gedaan als bedankje: we hebben de liedjes van de misviering + openingsdans erop gezet. En geven het mee aan de mensen die naar huis gaan op het feest ...Dus geen risico dat het cddoosje kapot gaat of geen dure kosten om het te versturen ...Groetjes,Silvia
Wij hebben onze uitnodiging verstuurd in een 'leeg' cd-doosje. Het boekje was dus de uitnodiging voor receptie of avondfeest. En dat stak er natuurlijk wel in.Als bedanking kregen de mensen die naar de receptie of het avondfeest kwamen de cd met de liedjes van onze viering op. De bedankkaartjes waren van het zelfde formaat als de cd-doosjes en konden de mensen (achteraf thuis) achteraan in het doosje steken.Wij zijn de meeste uitnodigingen zelf gaan bussen. Een aantal werden wel met de post verstuurd in een gewone enveloppe (formaat cd-doosje te verkrijgen bij AVA)en zijn, bij ons weten, allemaal heel aangekomen.Veel succes en geniet ervan!Kathleen (reeds 229 dagen gelukkig getrouwd!)
Dag Vanessaje had blijkbaar nog gereageerd op het berichtje van "originele uitnodiging".dus je weet hoe het ineen zat he? We hebben het verstuurd in een speciaal karton dat gemaakt is om CD's te versturen. Dat valt mee van prijs. natuurlijk: de postzegels: je met er 3 gewone op kleven, dus dat komt wel wat duurder uit.de meeste hebben we wel binnen gestoken.het is financieel zeker haalbaar, zeker als je alles zoveel mogelijk zelf doet: want een drukker daarvoor inschakelen is veel te duur.We wouden eventueel een drukker nemen om de bedankingen te doen (een hoesje die je over de CD schuift), maar was onbetaalbaar, dus hebben we dat ook zelf gedaan.GroetjesVanessa09/09/05
Ja, ik had zelf ook al gedacht om er dan zoveel mogelijk op de bus te doen. Een aantal zullen echter moeten verstuurd worden maar dan neem kan je inderdaad in zo'n postzak doen. Het idee lijkt me zeer leuk en het laat me eigenlijk niet meer los. Hoe meer ik eraan denk, hoe sneller ik eraan wil beginnen!hebben jullie hiervoor een speciala programma gebruikt??? Groeten,Vanessa14/07/2007
Neen, hoor, we hebben alles gewoon in Word gedaan.als je vragen hebt, mag je altijd mailen:bocklandt.v@dalkia.bewant ik kijk niet zo vaak meer naar dit forum (tja, eens je 168 dagen getrouwd bent...)GroetjesVanessa