Terug naar overzicht
Hallo, ons feest zal doorgaan in het Berkenhof te Molenstede op 18 september 2010! Tot nu toe enkel positieve ervaringen. We werden altijd hartelijk ontvangen en goed verder geholpen. Wij kozen voor het Berkenhof vanwege de niet te dure prijs en we hoorden van vrienden die er al naar een feest geweest waren dat het er echt lekker is. Maar ik kan je pas binnen een dikke 2 weken laten weten hoe het echt geweest is!Veel succes nog met de voorbereidingen...
Hey; wij hebben vorig jaar in Berkenhof een trouwfeest mogen meemaken. Nl deze van mijn toekomstige schoonbroer . Wij hebben toen deze zaal vastgelegd , wegens dat de schoonbroer in Praag woont. De eigenlijke trouw was ook in Praag. Ik moet zeggen zeer vriendelijke en professionele ontvangst bij de besprekingen. Het eten is super lekker en je glas is geen seconde leeg. Wel een minpuntje er kunnen meerdere feesten tegelijkertijd plaatsvinden. veel succes met je zoektocht.
Hallo, wij trouwen in 2012 en zijn ook op zoek naar een feestzaal. Ons trucje is anoniem in het restaurant gaan eten en dan kijken we naar kwaliteit, hygiëne, enz. We zijn in het Eikelhof gaan eten en waren tevreden over het eten. De prodcuten waren vers. De bediening verliep vrij rommelig aangezien er verschillende jonge, en leehet, onervaren obers rondliepen. Ik weet niet naar welke formule je op zoek bent, maar ze doen enkele "warm eten" voor alle gasten, ze werken neit met een uitgebreid dessertbuffet voorghet avondfeest. bovendien is het ook niet mogelijk om kaas te krijgen als dessert. Voor ons was dit genoeg om de zaal te schrappen. maar dat is uiteraard voor ons persoonlijk. Je kan er kiezen uit koud en warm buffet en dessert buffet, de prijzen gaan van €30 tot €65 per persoon, zonder drank. Veel succes in de zoektocht naar een zaal.
Bedankt voor jullie reacties.We hebben inmiddels het Eikelhof in Tessenderlo vastgelegd.De huis DJ is er DJ Herman De Graaf. Heeft iemand al ervaring met deze DJ ?Een dj bepaald uiteindelijk mede de sfeer van het feest...
Hallo, Liesbet.. het is nu al even geleden maar hoe was het trouwfeest verlopen? En ik lees Eikelhof enkel op vrijdag... Kan er hier op zaterdag geen feest plaatsvinden? GroetenMarjan