Terug naar overzicht
Hallo,Ik denkn dat wat jij voorstelt zekerlijk mogelijk is met Rent a Priest. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat die wel soepel zijn van lokatie,...Als je het totaal niet kerkelijk wil houden, kan je ook een bezinningsmoment geven in die tuin over vriendschap, liefde, trouw, eeuwigheid. En dan die teksten laten voorlezen door mensen die je zeer nauw aan het hart liggen, misschien met een rusitg muziekje (of gewoon het gefluit ban de vogeltjes!!) op de achtergrond.Ook zijn hier op de pagina een tijdje geleden daar ook vragen omtrent geweest, misschien daar eens meelezen?Veel voorbereidingsplezier nog!!!Nele
het lijkt me inderdaad heel leuk dit te doen, maar ik vrees dat je wel rekening moet houden met het weer. Dat je een slecht weer alternatief hebt.Veel succesKatja
Hoi,Wij trouwen op 14 mei 2005 en wij doen juist hetzelfde. Wij trouwen namelijk ook in de tuin van onze feestzaal en dit hebben wij alleen kunnen realiseren door rent a priest in te huren. Wij hebben bij verschillende andere priesters aangeklopt maar geen enkele wou dit doen omdat dit zogezegd nie mag van hogere hand, wat wij flauwe kul vonden en zo hebben wij dan via de website van rent a priest Norbert Bethune gevonden.Alvast veel succes