Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar een droomjurk.

1-9-2010 11:40:22
Hey mede-bruidjes,

Heeft er iemand tips voor mij waar ik mooie bruidsjurken kan passen?

Locatie maakt niet uit. Maar heb wel graag vriendelijke verkoopsters en
goede service en uiteraard heel wat mooie keuze.
t Zou leuk zijn als er ook keuze is voor de bruidsmeisjes en mijn moeder.

Ik wil er een daguitstap van maken met mijn moeder en vriendinnen.

Ellen.

Ellen
23-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1654

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik1-9-2010 11:53:59

Hallo,

ik ben naar La Sposa geweest in Roeselare. Ze waren er supervriendelijk. Eerst mocht ik in boeken kijken en tonen wat ik graag zag. Daarna eens in het rek tonen wat ik graag zag en dan ging ze naar achteren om een paar jurkjes te halen. Ik mocht er zoveel passen of ik wou, maar heb er maar een stuk of 6 gepast omdat ik bij de 3de jurk mijn droomjurk had gevonden. Ze stelde zelf voor om er eens over na te denken en nog wat andere jurken te proberen die ik misschien zelf niet zou kiezen om toch geen foute beslissing te maken. Ik heb ook verschillende accessoires mogen proberen en als ik iets vroeg ging ze er meteen om. Ik heb er dan ook mijn juwelen en schoenen ook gekocht. Ik was er zeer tevreden.
Mijn oma en mama was mee en ook tegen hen was de verkoopster zeer vriendelijk. Ze hebben ook suitekledij hangen dus voor je moeder en bruidsmeisjes is er ook keuze genoeg. Ik vind het een echte aanrader!

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 11:58:22

Ik ben naar Robel geweest in Roeselare. Ik heb er onmiddellijk mijn goesting gevonden. Super vriendelijk en behulpzaam. Eerste pas was al in mei. Ik moet dus niet ongerust zijn dat mijn kleedje niet klaar zal zijn. Mag het volgende zaterdag gaan afhalen.
Ze zijn nog steeds even vriendelijk bij de pasbeurten (in tegenstelling van wat ik lees wat anderen elders tegen komen).

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 12:09:19

Hey,
De linea raffaelli winkel in Brugge is top!!

Ik heb daar mijn bruidsjurk gekocht.
Ze zijn supervriendelijk en je mag alle jurken passen die je wilt.
De eerste keer krijg je 10 ringen en die mag je aan de jurken hangen die jij mooi vind.
Nadien mag je in de kleedkamer 1voor 1 de jurken passen.
Ik was aan twijfelen tss 2 jurken en heb ze zeker 10 keer gepast en ze vonden dit niet erg :-)
Je mag altijd iemand meenemen :-)
De eerste keer was ik alleen,maar met de 1ste pas was een collega erbij en dit was geen probleem.
Ze hebben daar ook suitekledij,zowel kort als lang :-)
Toen ik geweest ben waren er echt koopjes :-)
Ik heb een jurk gepast dat normaal 1000 euro was en die was 375 euro,maar die heb ik ni gepakt omdat het zo een rok was waar je u heupen goed in ziet :-)
En ik heb nogal brede heupen.
Ik heb dan gekozen voor een off white jurk,B10 SET 21
Heb ook passende stola,armband,ketting en oorbellen erbij gekocht.
Je krijgt telkens dezelfde dame als je terug gaat.
Ik had een superlieve dame,met veeeeeel geduld :-)
Sommige jurken waren een beetje klein en ze hebben daar een tussenstuk bij gezet zodat ik kon zien hoe de jurk bij mij paste.
Qau prijs en kwaliteit is het top!!!!!

XXXXXXX

Dorine

Meld misbruik1-9-2010 12:41:50

Idem dito over Robel, geen twijfel aan.(huwelijk dochter)
Maar ook Suère in Brugge (www.suere.be) zeer tevreden over, zij ontwerpt en maakt zelf. (huwelijk zoon)
Komt er nog een huwelijk, denk dat de keuze dan moeilijk zal zijn. :)

Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik1-9-2010 13:08:32

Moderna in Schepdaal, super service, heel vriendelijk, eerlijk en zullen je zeker niet pushen om iets te kopen!!!

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik1-9-2010 13:18:20

Le Chapeau in Antwerpen was voor mij ook een geweldige ervaring. Supervriendelijke en professionele verkoopsters die echt weten waar ze mee bezig zijn (ik had Aude en ze was echt geweldig!), ruime keuze in verschillende prijsklassen en ook een grote afdeling suitekledij...een aanrader :-).

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik1-9-2010 13:31:18

Met La Sposa heb ik ook goede ervaring: ik vond ze er heel vriendelijk en een heel ruime keuze.
Ik ben ook bij Bruidshuis Ellen in Oostburg gegaan: ruime keuze voor de bruid en een vriendelijke verkoopster. Ik herinner me wel niet direct of er ook keuze was voor bruidskindjes e.d. Ze had wel maar van elke jaar 1 exemplaar: verkocht en verkocht. Bijbestellen gebeurt er niet meer.

Ik ben ook bij Bruidsmode Steven in Torhout gegaan. De keuze van bruidsmode was er iets minder groot, maar de vriendelijke verkoopster deed wel heel veel moeite om je de jurk van je dromen te bezorgen: heeft ze deze niet hangen, dan kan ze kijken of ze deze kan bestellen. Ik zag er ook suitekledij en kledij voor bruidskindjes.

Mijn zus is ook bij Cony gegaan in Sint Maria Aalter: heel ruime keuze voor suitekledij, ook ruime keuze voor bruid.

Zaterdag mijn laatste stop: Robel en dan heb ik er wel genoeg uitgetest denk ik...

Succes ermee en geniet ervan!

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 16:53:30

Ik ben bij Sapristi in Neerpelt geweest en daar was alles op en top :-) ook aanrader dus!

Groetjes Evie

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik1-9-2010 17:44:41

Ik ben eveneens bij Le Chapeau in Antwerpen geweest ... ben een tevreden klant (het kleedje hangt hier in de kast volledig volgens mijn smaak ...)

Ruime keuze, diverse prijzen, heb een goed contact gehad met de naaister tijdens de pasbeurten voor de retouches ... Vriendelijke bediening ...

Men kan zich negatief uitlaten over het feit dat je 'enkel' cash kan betalen.
Toch is er ons ook aangeboden met bankcheque of per overschrijving te betalen zodat je niet met grote bedragen over straat hoeft te lopen. Dus dat is helemaal geen probleem!

Ik zou zeker een paar winkels langsgaan en vooral genieten van het passen :o)

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik1-9-2010 17:46:17

Oja, ik heb Aude ook gehad als verkoopster (echt een aanrader!)

ANS
28-6-2011
 Meld misbruik1-9-2010 19:18:45

Hey,

voor budgetvriendelijke kleedjes kan je best eens bij Aziexport in merksplas gaan kijken. Le Chapeau en La Sposa verkopen wel enkel merkjurken volgens mij, denk dat je wel veel keuze hebt als je bv budget hebt van 1000 euro, maar voor een budget van 500eur zal je beter naar aziexport gaan.
groetjes!

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik2-9-2010 22:35:45

Jagré was mijn winkel :)
Le chapeau ben ik ook geweest, maar ik vond die madam nogal kortaf. Eerst heel vriendelijk enzo, maar toen ik jurken aandeed die voldeden aan mijn beschrijven van mijn droomjurk, maar die toch niet hét was, begon ze een beetje kortaf te worden. En al helemaal toen ik tussen de jurken wou piepen maar ze niet mocht aanraken blijkbaar.
Ik heb het al zo moeilijk om mij uit te drukken als het over zoiets delicaat gaat, en dan zelf niet kunnen piepen wat ze zoal hebben! Ik had zelfs speciaal in de boeken aangeduid wat mij aanstond, maar daar heeft ze totaal geen rekening mee gehouden!

In Jagré in Antwerpen heb ik mijn droomjurk gevonden. Zeker 10 jurken zelf uit de rekken gehaald toen het aan mij was. Klaar met uitzoeken? Dan helpen ze u met de jurk aan te trekken. Minder intiem dan in Le Chapeau (daar zat je echt in een apart vak) maar zeker charmant. Ook superbediening! Goed gelachen ook :D

Groetjes

Sarah
http://www.everyoneweb.be/SenK160711/

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-9-2010 10:30:17

in antwerpen heb je ook la tiara www.latiara.be
veel keuze, vriendelijke verkoopsters (moeder en dochter) en vriendelijk voor het budget :-)

succes he x x x

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik3-9-2010 21:36:45

Hallo,

Mia Monta in Zottegem. Zelf ontworpen jurken en merken.

Zeer goed service tot in de puntjes verzorgd. Zijn vriendelijk en behulpzaam. Was er zeer tevreden ook suite kledij en hebben er schoenen, hoeden, handtassen, handschoenen, juwelen alles bij elkaar en veel keuze. Wij hebben tijdens de opendeurdagen geweest en hebben 10% korting gekregen.

Groeten, Annelies.

Oksana

Meld misbruik9-9-2010 16:55:08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info