Terug naar overzicht
Ik ben al naar verschillende feesten geweest in De Kapelhoeve en deze waren telkens af. Héél lekker eten. Binnen 9 dagen geven we er ook ons trouwfeest. Het contact verloopt zeer goed. Als je vragen hebt, kan je gerust bellen of een afspraak maken om langs te komen. Is geen enkel probleem voor hen. Ze denken ook echt mee. Mijn vriend is vegetariër en zal ook iets vegetarisch te eten krijgen. Op de andere feesten, als hij geen vlees of vis nam, vroeg men of hij vegetariër was en zorgde men er voor dat hij ook iets had. Terwijl hij zei dat het niet moest. Met Hof Ter Smisse heb ik geen ervaring.
hallo, wij hebben vorig jaar ons trouwfeest in hof te smissen gedaan. wij waren zeer tevreden van het lekkere eten, professionele bediening en goede dj. wij raden het iedereen aan! Ik was direct "verliefd" op de zaal en daarom hebben wij voor hen gekozen, gelukkig nog geen moment spijt van gehad ;) grtj! P.S. van anderen hadden wij voordien ook enkel positieve commentaar gehoord ivm de zaal (ook van twee collega's die er voordien waren getrouwd). P.S. je kan het eten altijd eens op voorhand tijdens een zondagse brunch gaan proeven en ideaal cadeau voor de ouders nadien ;)