Terug naar overzicht
Yes! En wel heeeel recent. We hebben er namelijk vorige vrijdag (27/8/2010) ons feest gegeven. Niks dan lof. Alleen jammer dat de receptie niet buiten kon omdat het te fris was maar aan het weer kunnen die mensen natuurlijk niks doen. Wij hadden een receptie van 1,5 h (klassiek met cava), er waren ruim voldoende hapjes en ze kwamen zeker genoeg rond met drank. Het eten was heel lekker (we kozen een zelf samengesteld menu), de drank was ruim voldoende, de bediening vlot en vriendelijk en onze gasten hadden enkel lof. De tafels waren mooi gedekt, de kleur van de bloemen of zelfs het soort bloem konden we kiezen. Het kader is natuurlijk ook prachtig, binnen is alles heel recent geverfd in warme tinten (aubergine en antraciet), mooie kristallen kroonluchters, ... Ik zou het zo willen overdoen! Voor de organisatie: probeer zeker een gesprek te hebben met Hilde die weet echt waarmee ze bezig is. groetjes en succes ermee, Ann
Hey, Wij hebben er ons feest gegeven op zaterdag 22 mei 2010 en het was gewoon af! De receptie heeft buiten kunnen plaatsvinden, we hadden prachtig weer en hun tuin leent zich daar natuurlijk wel voor. Er werd voldoende rondgekomen met drank en hapjes en heel vriendelijke bediening. We hebben onze tafelafroeping zelf gedaan. Dan hadden we als voorgerecht zeewolf met grijze garnalen en een champagnesaus. Alle borden werden warmopgediend en er werd voldoende wijn bijgeschonken. Daarna hadden we een mangosorbet met bruine rum. De rum werd achteraf in het glas bijgeschonken aan tafel op de sorbet. De gasten vonden dit echt verrassend. Als hoofdgerecht hadden we parelhoenfilet met muskaatdruiven en dennenkroketjes. Alles was af tot in de puntjes. Nadien onze bruidstaart en een dessertbuffet dat de hele nacht blijft staan. We hebben niets anders dan positieve reacties ontvangen van onze gasten. Een nicht van mij wil er zelf ook haar trouwfeest geven. Een echte aanrader! Ik zou zeker en vast niet twijfelen. We zouden het zo opnieuw doen. Een prachtlocatie en super vriendelijke mensen en je eigen inbreng wat je zelf wilt, valt allemaal te bespreken. Hopelijk heb ik je hiermee verder geholpen. Groetjes Cynthia