TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
7-7-2007
|
24-2-2006 13:49:11
Ik heb ook een zeer grote familie (nog groter dan die van je vriend). Van die ene grote tak van de familie komen alleen mijn tantes en nonkels naar het avondfeest. Hun kinderen en dus mijn neven en nichten komen naar het dessertenbuffet en het dansfeest.
|
|
ineke
25-3-2006
|
24-2-2006 13:59:42
Beste Vanessa,
Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van de afspraken en of jullie de bruiloft zelf moeten betalen of jullie ouders een handje helpen. Indien de ouders betalen, is het bij mijn weten gebruikelijk dat ieder betaalt voor zijn genodigden.Maw zij die veel familie hebben betalen het grootste deel. Als jullie zelf betalen zal je moeten uitmaken hoeveel je wil besteden. Als je iedereen wil uitnodigen, wat toch ook het leukst is, zijn er misschien ook wel alternatieven op het klassieke diner die voordeliger zijn. Wij betalen voor een uitgebreid diner € 70 pp inclusief een drankenpakket voor de ganse avond.
veel succes ine
|
|
kris
25-8-2006
|
24-2-2006 15:03:58
Hey vanessa, We hebben ook een zeer grote familie zowel mijn vriend als ik( 125 mensen, juist familie). Wij hebben wel het geluk dat we gesteund worden door onze ouders, ieder betaald 1/3. Wij hebben er voor gekozen om iedereen uit te nodigen omdat we geen problemen willen. Mensen uitsluiten kan soms tot ruzies leiden, we spreken van ondervinding. Onze menu bedraagt 76 €, inclusief drank.
Groetjes Kris 25/08/06
|
|
K
7-7-2007
|
24-2-2006 15:20:39
Hoi, Ikzelf heb een kleine familie (10 man ofzo), mijn lief (verloofde) een hele grote, zeker 80 man. We willen echter niet dat een groep (familie, vrienden, collega's) domineert, dus denken we eraan enkel de hele dichte familie te vragen voor het avondfeest en de rest enkel op de receptie. Maar voor mij zijn vrienden etc eigenlijk belangrijker dan familie...
|
|
marissa
18-8-2006
|
24-2-2006 17:33:08
onze familie is ook meer dan 80 personen, we nodigen nog een paar vreinden uit zodat we aan ee 95 tal personen komen. het diner + drank dansfeest komt voor ons op 71/persoon - een korting van 5% omdat we vrijdags trouwen dus een 68 euro/persoon
|
|
Caroline
7-7-2007
|
24-2-2006 18:56:25
Het hangt natuurlijk ook een beetje af van je familie zelf natuurlijk... Ik reageerde al eerder op dit berichtje en zei je hoe wij dit probleem aanpakken. De familie van mijn mama alleen (broers en zussen en hun kinderen) bedraagt al 85 personen (en dan is er natuurlijk nog de familie langs de kant van mijn papa bijneemt en die van mijn vriend). Toen een nicht van mij trouwde, heeft ze een paar neven en nichten voor haar feest uitgenodigd, een 8-tal en de rest niet en dat vonden we nogal raar. Ik weet dat iedereen het bij ons zal begrijpen dat de grote hoop neven en nichten alleen voor 't dessert en het dansfeest vragen. Da's trouwens een hoop jong volk, dat nog niet volgegeten is en op zijn stoel hangt, waarvan we hopen dat ze 't dansfeest op gang zullen brengen en zullen zorgen voor de nodige ambiance.
|
|
ellen
23-9-2006
|
24-2-2006 20:10:44
Wij gaan s' middags na de viering dineren met echt de dichte familie (zussen, getuigen, ouders, grootouders, meter en peter) we zijn met 17 personen. Omdat we echt alles zelf bekostigen is het voor ons niet haalbaar gewoon om een avondfeest met diner te geven voor 120 personen. Wij nodigen wel 's avonds beide families uit en vrienden (120 pers) en geven dan een feest dat begint om half 9. Er is geen uitgebreid diner, maar wel een uitgebreid kaas en chacurteriebuffet, broodjesbuffet gevolgd door het dessertenbuffet. Zo kunnen we toch nog de gasten iets aanbieden en blijft het voor ons betaalbaar.
|
|
Ellen
22-4-2006
|
24-2-2006 20:24:53
Wij hebben ongeveer 170 mensen voor het diner. Een grote familie en vriendenkring. Groetjes Ellen
|
|
A
10-8-2007
|
10-2-2007 20:34:01
Hoi,
Wij houden het beperkt, omdat we zelf ook iets aan het feest willen hebben en we vinden dat dit niet echt het geval is in een massabedoening waarvan je bij sommige nonkels of tantes moet nadenken hoe ze ook weer heten..... Daarom hebben wij gekozen om een beperkt etentje te geven voor de dichtste familie. Mijn vriend is met 6 thuis, dus met broers en zussen, aangetrouwden en kindjes komt hij aan evenveel volk als ik met heel mijn familie (nonkels en tantes) tesamen. We hebben besloten om van mijn kant iedereen uit te nodigen. Niet zozeer om het evenwicht te bewaren, maar omdat wij met deze mensen het nauwste contact hebben.
Groetjes, Mieke
|
|
Sofie
|
14-3-2007 20:30:35
Aan Ellen
Waar organiseren jullie dan dat charcuteriebuffet en dessertbuffet? Is dat dan een zaaltje met een traiteur dat jullie bestellen?
Groetjes
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:17:05
hallo vanessa. even een hulpje mischien wij nodigen alleen de ouders en zussen of broers,grootouders en getuigen uit da is veel gezelliger en s'avons nodigen we ook heel de familie uit op de trouwfuif groetjes daisy
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:17:22
hallo vanessa. even een hulpje mischien wij nodigen alleen de ouders en zussen of broers,grootouders en getuigen uit da is veel gezelliger en s'avons nodigen we ook heel de familie uit op de trouwfuif groetjes daisy
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:17:36
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:17:52
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:18:07
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:18:20
|
|
daisy
8-8-2008
|
20-3-2008 15:18:37
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|